Eerst men ouders laten bellen word al moeilijk genoeg xDDxDanielsendai schreef:ja kan maar ik zou alles eerst maar ff goed schoonmaken
mvg,
Marijn(firefox)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Eerst men ouders laten bellen word al moeilijk genoeg xDDxDanielsendai schreef:ja kan maar ik zou alles eerst maar ff goed schoonmaken

Ja maar wat kost zo'n rep ook niet ?bram_015 schreef:crossen gaat zowiezo niet met zo'n ding...
als je dan toch perse in die prijs wil blijven,koop dan een 49 cc minibike,.. daar kan je af en toe dan nog tenminste op kartbanen mee,..
de minpunten aan zo'n ding? heel makkelijk:alles![]()
@ daniel: een rep is dan ook gewoon een goede optie om te beginnen met minibiken,en zo verder op te bouwen,zo'n crosser is gewoon letterlijk geld weg gooien. want in dit geval begint het al met een nieuw blok eronder hangen,al snel merk je,dat het ding ongelooflijk veel lekt,ander carbje op,en zo blijft het maar duren,uiteindelijk ben je zo veel geld kwijt,(die je ook zowiezo niet meer terug ziet) dat je id beter toch maar een rep genomen had,ja![]()
(of meteen een fabrieks,als je het budget er voor hebt,en zeker van bent dat je wil blijven minibiken)
kerel,..FireFox schreef:Ja maar wat kost zo'n rep ook niet ?bram_015 schreef:crossen gaat zowiezo niet met zo'n ding...
als je dan toch perse in die prijs wil blijven,koop dan een 49 cc minibike,.. daar kan je af en toe dan nog tenminste op kartbanen mee,..
@ daniel: een rep is dan ook gewoon een goede optie om te beginnen met minibiken,en zo verder op te bouwen,zo'n crosser is gewoon letterlijk geld weg gooien. want in dit geval begint het al met een nieuw blok eronder hangen,al snel merk je,dat het ding ongelooflijk veel lekt,ander carbje op,en zo blijft het maar duren,uiteindelijk ben je zo veel geld kwijt,(die je ook zowiezo niet meer terug ziet) dat je id beter toch maar een rep genomen had,ja![]()
(of meteen een fabrieks,als je het budget er voor hebt,en zeker van bent dat je wil blijven minibiken)
Ik wil er nog wel 110/120 euro voor betalen voor een beginners bike.
Ja maar het geld dat je aan de bike/racecircuits besteet is wel wat meer dan de chinese crosserbram_015 schreef:kerel,..FireFox schreef:Ja maar wat kost zo'n rep ook niet ?bram_015 schreef:crossen gaat zowiezo niet met zo'n ding...
Ik wil er nog wel 110/120 euro voor betalen voor een beginners bike.
weet je hoeveel dit * ding je uiteindelijk gaat kosten?
denk daar maar eens over na..
reps vind je met beetje moeite te doen,voor 125 euro,in nog vrij goede staat,en soms zelfs echt goede staat,..
maar zo trainen op een circuit is duur hoor.bram_015 schreef:ja,maar dat is dan ook het geld waard(mening)die crosser niet,je zal nog verschieten wat de totale kosten uiteindelijk gaan zijn![]()

tja,spuiten kost toch ook al rap veel,..xDanielsendai schreef:die crosser hoeft niet veel te gaan kosten hoor
als je zelf alles schoonmaakt en je koopt geen andere onderdelen en je knapt hem wat op door wat te poetsen + verven
dan kost het je hooguit wat verf en wat schoonmaakmiddel ofzo
en als hij dan gewoon goed rijd kost het je niet veel
dus bram wat jij allemaal zegt HOEFT niet te kloppen maar meestal ga je snel andere onderdelen kopen
Mijn vader heeft een hoge rang bij een bedrijf waar ze spuiten/lassen/ect. en hij kan het zelf ook alemaal dus dit kost me aleen verfbram_015 schreef:tja,spuiten kost toch ook al rap veel,..xDanielsendai schreef:die crosser hoeft niet veel te gaan kosten hoor
als je zelf alles schoonmaakt en je koopt geen andere onderdelen en je knapt hem wat op door wat te poetsen + verven
dan kost het je hooguit wat verf en wat schoonmaakmiddel ofzo
en als hij dan gewoon goed rijd kost het je niet veel
dus bram wat jij allemaal zegt HOEFT niet te kloppen maar meestal ga je snel andere onderdelen kopen
geloof mij,het blijft hier niet bij![]()
verder moei ik me hier niet meer mee,als jij dan toch zo overtuigd bent van die "crosser"