Hierbij een kleine update hoe de pijp er nu bij staat.
Hij viel toch ietsje langer uit dan dat ik tevoren bedacht had. Dus hier moet ik nog even mee knutselen.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden.
Laatst gewijzigd door jordy 15 op wo 26 jan 2011, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
jordy 15 schreef:Hierbij een kleine update hoe de pijp er nu bij staat.
Hij viel toch ietsje langer uit dan dat ik tevoren bedacht had. Dus hier moet ik nog even mee knutselen.
Ziet er netjes uit, Maar over de lengte is het niet mogelijk om gewoon een semm sonic demper onder te maken (de zwarte ) Deze Zijn namelijk een stuk korter ik denk dat hij er dan mooi onder valt,
Ziet er al veel belovend uit Jordy alleen iets te lang inderdaad, zou de demper niet rechtstreeks op de conus kunnen om wat lengte te winnen? Misschien zoals het bij Roel en Jeroen zit:
Voorpijp ziet er echt al top uit, misschien kom ik deze week nog wel effe langs om te kijken.
Weer een klein update, uitlaat zit er op dankzij Jordy en zeer strak moet ik zeggen. Koppeling erop gezet demper gevuld met demperwol en alle waterslangen gebogen en pas gemaakt. Nu nog een paar dingen en we kunnen proef draaien waaronder bobine ophangen en demper steun maken. Paar kiekjes: