Daardoor heeft hij juist minder compressie, mocht je een big-bore cilinder hebbsn is het een bekend probleem dat hij te veel compressie heeft, je kan hem dan het beste los halen en een dubbele voetpakking onder zetten.
Dan is het probleen opgelost.
Over dat olie in de cilinder doen trouwens, dat inderdaad goed voor je cilinder maar hierdoor krijg je tijdelijk een veel hogere compressie als normaal wat je bij die standaart chineesjes liever niet hebt
minipower schreef:Daardoor heeft hij juist minder compressie, mocht je een big-bore cilinder hebbsn is het een bekend probleem dat hij te veel compressie heeft, je kan hem dan het beste los halen en een dubbele voetpakking onder zetten.
Dan is het probleen opgelost.
Over dat olie in de cilinder doen trouwens, dat inderdaad goed voor je cilinder maar hierdoor krijg je tijdelijk een veel hogere compressie als normaal wat je bij die standaart chineesjes liever niet hebt
Niels
Ik heb een standaard cilinder... maar wat moet ik nu doen? cilinder ervan halen, alles eens controleren en weer samensteken??
Gewoon even cillinder eraf halen, en zoals ik al zei in een vorig bericht alles controleren.
En als bijv. je zuigerveertjes versleten zijn bestel je even nieuwe, die zijn niet zo heel duur.
Soms helpt het ook wel eens als je hem gewoon even los hebt gehad,
ik hoor het wel!
Groeten!!
Beunvin's MotorBike's - In & verkoop van Minibikes & bromfietsen!
Beunvin schreef:Gewoon even cillinder eraf halen, en zoals ik al zei in een vorig bericht alles controleren.
En als bijv. je zuigerveertjes versleten zijn bestel je even nieuwe, die zijn niet zo heel duur.
ik hoor het wel!
Groeten!!
Cilinder is ervan ... maar wat moet ik daar nu aan zien? alles ziet er wel mooi uit... buiten de zuigerkop (of zo iets ik weet niet hoe het noemd) die is een beetje zwart maardat is normaal zeker door de ontploffingen? endan die zuigerveertjes zien er ook nog nieuw uit volgens mij... wat kan ik daaraan zien of wat kan ik nog doen? ik heb wel gemerkt toen ik de cilinder ervan haalde dat die 4bouten voor de cillinder vast te houden niet goed vastzaten...
Beunvin schreef:Gewoon even cillinder eraf halen, en zoals ik al zei in een vorig bericht alles controleren.
ik hoor het wel!
Groeten!!
Cilinder is ervan ... maar wat moet ik daar nu aan zien? alles ziet er wel mooi uit... buiten de zuigerkop (of zo iets ik weet niet hoe het noemd) die is een beetje zwart maardat is normaal zeker door de ontploffingen? endan die zuigerveertjes zien er ook nog nieuw uit volgens mij... wat kan ik daaraan zien of wat kan ik nog doen? ik heb wel gemerkt toen ik de cilinder ervan haalde dat die 4bouten voor de cillinder vast te houden niet goed vastzaten...
Ik heb een nieuw zuigerveertje opgestoken en de cilinder er weer opgestoken maar hij wil nog niet draaien... moet ik dat ander zuigerveertje ook vervangen? en aan wat kan het dan nog liggen in de cilinder? ik denk wel dat mijn benzinekraan een beetje verstopt zit want ik heb erdoor proberen te blazen en dat ging niet maar hoe kan ik die uitkuisen?
Heb je ook gekeken of de Koppakking niet lek was?
En je zei dat hij niet goed vast zat, daardoor kan hij ook weinig compressie hebben.
Als de zuigerveren verder geen extra scheurtjes hebben, moet het goed zijn.
En nee dat de zuiger bovenop zwart is is juist goed! dan weetje dat hij gelopen heeft:)
En dat komt inderdaad door de ontploffing!
Beunvin's MotorBike's - In & verkoop van Minibikes & bromfietsen!
Bedankt iedereen voor de reacties! maar het was gewoon het membraan die toeplakte door de oude benzine die er in stilgestaan heeft... dat plakte toe .. ik heb gewoon even een schroevendraaier erdoor moeten duwen endan met een vod een beetje en hij loopt weer goed:) maar toch bedankt voor de reacties iedereeen!
Mvg,
Hij rijd wel weer maar hij gaat trager of ervoor... ik heb blokje al goed warm gereden maar toch gaat hij trager? ervoor ging hij iets van 60 ennu weet ik het niet maar het is alleszinds trager of ervoor.... aan wat kan dat liggen?
mijn minibike start niet meer...
ik heb er 10meter mee kunnen rijde en toen viel ie uit en is niet meer aan te krijgen
ik heb de bougie nageken en die heeft een koffie kleur
hij heeft genoeg comprossie en bezine dus daar kan het denk nie aan legge denk ik...
ik weet nu echt niet meer wat er mee is....!!!!!
Beste meneer Minibikeee,
Graag zelf even een topic aanmaken en je geplaatse bericht hier even verwijderen. Jouw bericht staat 2x op een topic van een ander.
Vertel dan ook even wat meer over hoe en wat van je probleem.
Wellicht kunnen we je helpen.
Gesponsord door: SetSupport : voor Zolder, Winkel en Showroom aanpassingen. De TattooSchilder: voor tijdelijke tattoos.