kossie3 schreef:hier even het verschil tussen midi en mini
Mini: je zit op een minibike die ongeveer even groot is als het blok Een blata elite 14r
Midi: je hebt ruimte en kan nog redelijk verzitten een B1 Rep
hopelijk even iets duidelijkheid gegeven over het verschil
mini: je zit recht boven het blok en de bike is recht.(voorkant net zo hoog als de achterkant.)
midi: de bike is langer en je zit hoger en de bike loop schuin(vooraan is die lager dan achteraan)
Mini: je zit op een minibike die ongeveer even groot is als het blok Een blata elite 14r
mini: je zit recht boven het blok en de bike is recht.(voorkant net zo hoog als de achterkant.)
midi: de bike is langer en je zit hoger en de bike loop schuin(vooraan is die lager dan achteraan)
het licht er ook maar aan welke bike je als voorbeeld neemt maar ik nam even de 2 makkelijkste voorbeelden
en natuurlijk een iets overdreven weergave maar dan snapt diegene tenminste wat ik bedoel...
ik heb ook een blata elite 14r maar ik heb hem bij deroue gekocht en hij doet het goed hij heeft echt hele maal geen Chineese onderdelen op en hij doet het goed dus je kan er beter 1 zoeken bij deroue hij heeft ook 1 2.6 wel wat kleiner en misschien minder snel maar ik mail wel eens een foto van mijn elite 14 r maar eerst even rustig verder kijken zou ik doen want anders koop je iets waar je bijna niks aan heb en het is toch wel veel geld (mijn elite 14r kostte wel 450 euro maar hij verkoopt vast wel goedkopere)