tunen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
tunen
eey allemaal,
ik heb een nieuwe chinese minibike gekregen gratis. en ik vroeg me af hoe ik hem een beetje kon tunen om hem sneller/ mooier te maken. mijn budget is ongeveer 150 euro het mag er wel iets overheen..
m.v.g boy eggen
ik heb een nieuwe chinese minibike gekregen gratis. en ik vroeg me af hoe ik hem een beetje kon tunen om hem sneller/ mooier te maken. mijn budget is ongeveer 150 euro het mag er wel iets overheen..
m.v.g boy eggen
Re: tunen
hey bij die 49cc chineesjes is het bijna tot niet mogelijk om ze te tunnen,
hier een tip van mij verkoop deze bike en haal voor 150 euro een hele snelle blata replica of sendai tai chi.
als je handig bent kan je ook zo een blok onder je frame zetten, dan moet je wel je frame verstevigen natuurlijk.
emre
hier een tip van mij verkoop deze bike en haal voor 150 euro een hele snelle blata replica of sendai tai chi.
als je handig bent kan je ook zo een blok onder je frame zetten, dan moet je wel je frame verstevigen natuurlijk.
emre
- kossie3
- forum gebruiker
als je tot 150 euro kan, dan kan je daar wel een bigbore kit voor kopen...
dit is ong. het enige wat er aan de chineesjes te tunen valt, en nog een technigas uitlaatje eronder.
Randy
dit is ong. het enige wat er aan de chineesjes te tunen valt, en nog een technigas uitlaatje eronder.
Randy
Blata JR/R powerrrr!!!!!
TeKooP: blata b1 ( kit ) replica & zb puch, Blata's
TeKooP: blata b1 ( kit ) replica & zb puch, Blata's
oke, dat lijkt me wel wat.. maar krijg ik dan ook resultaten?kossie3 schreef:als je tot 150 euro kan, dan kan je daar wel een bigbore kit voor kopen...
Randy
of niet egt?
boy
-
voetbalniels16
- forum gebruiker
je krijgt daar door wel prestaties maar niet super veel hij gaat wel harder
greetz
greetz
-
MiniQuadje49cc
- forum gebruiker
cilinder uitvijlen miss?
Je krijgt er wel klein beetje voor terug maar veel te weinig voor het geld wat je erin stopt
En met die bigbore haal je je trekstarter ofzoiets naar de klote heb ik vaker gelezen.
Beter spaar je even door en koop je een replica.
En met die bigbore haal je je trekstarter ofzoiets naar de klote heb ik vaker gelezen.
Beter spaar je even door en koop je een replica.
-
voetbalniels16
- forum gebruiker
ik zou het wel kopen maar doe dan wel gelijk aluminium trekstarter er bij met aluminium rondsel want wat die jongen boven me zij je trekt hem helemaal stuk met de bigbore !CENSUUR! merk je wel resultaat maar niet egt super veel
Greetz voetbalniels16
Greetz voetbalniels16