Nieuwe minibike kopen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Nieuwe minibike kopen
Hallo
Ik zou graag een nieuwe minibike kopen, ik heb niet zo'n groot budget dus het zal wel een chinees zijn.
Ik las dat er ook 39cc watergekoelde chineesjes zijn, maar zijn die effectief beter dan de gewone 49cc's? Want heb op internet een paar fotos opgezocht, en die motors lijken wel wat beter.
Weet iemand waar ik zo een kan kopen? (Als ze goed zijn)
Liefst dicht bij de belgische grens (ben van BE).
Hier in de buurt heb je java minibikes ( www.java-minibikes.be ) maar die vragen 399 voor een watergekoelde, kijk maar op de site, en dat is wel buiten mijn budget. Ik zou graag eentje kopen rond de 200, 250 euro.
Alvast bedankt
Ik zou graag een nieuwe minibike kopen, ik heb niet zo'n groot budget dus het zal wel een chinees zijn.
Ik las dat er ook 39cc watergekoelde chineesjes zijn, maar zijn die effectief beter dan de gewone 49cc's? Want heb op internet een paar fotos opgezocht, en die motors lijken wel wat beter.
Weet iemand waar ik zo een kan kopen? (Als ze goed zijn)
Liefst dicht bij de belgische grens (ben van BE).
Hier in de buurt heb je java minibikes ( www.java-minibikes.be ) maar die vragen 399 voor een watergekoelde, kijk maar op de site, en dat is wel buiten mijn budget. Ik zou graag eentje kopen rond de 200, 250 euro.
Alvast bedankt
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
Re: Nieuwe minibike kopen
39cc watergekoelde zijn velemalen beter, je kan ze het beste bij mini-power kopen. is wel een stukje rijden maar het 100% waard daar heb je voor ong 150 a 200 euro een SUPER bike
gr
gr

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Als je een Blata Replica o.d koopt ( is een chinees ), heb je wel wat beters dan een Normale 49 cc.
Voor 200 tot 250 euro, kun je denk ik alleen maar een 2de hands bike kopen.
Voor 200 tot 250 euro, kun je denk ik alleen maar een 2de hands bike kopen.
Ok bedankt.
Btw; ik was eens aan het kijken op ali express, site waar ik regelmatig dingen koop uit China, en kwam een carburateur tegen voor €8,11 omgerekend, volledig nieuw en betaling via Paypal mogelijk. Verzending is gratis naar Belgie (ook naar NL, maar dan moet je de verkoper mailen omdat het niet in het aliexpress systeem staat).
http://www.aliexpress.com/product-fm/39 ... alers.html
Weet iemand wat voor carburateur dit is, deze beter is dan een standaard carburateur voor een 49cc chineesje? Anders bestel ik dr 1, is geen geld voor een goeie carb.
Btw; ik was eens aan het kijken op ali express, site waar ik regelmatig dingen koop uit China, en kwam een carburateur tegen voor €8,11 omgerekend, volledig nieuw en betaling via Paypal mogelijk. Verzending is gratis naar Belgie (ook naar NL, maar dan moet je de verkoper mailen omdat het niet in het aliexpress systeem staat).
http://www.aliexpress.com/product-fm/39 ... alers.html
Weet iemand wat voor carburateur dit is, deze beter is dan een standaard carburateur voor een 49cc chineesje? Anders bestel ik dr 1, is geen geld voor een goeie carb.
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Haal ik het toch liever in nederland, ik haal heel veel dingen voor de handel uit china en voordat je het een keer via hongkong post of ems binnen hebt ben je dik een week of 3-5 verder.. Hierbij moet je nog rekenen dat als ze het legaal versturen dat je dr nog invoer rechten en btw over moet betalen...
Al met al ben je dan duurder uit en duurt het ook nog eens lang...
Niels
Al met al ben je dan duurder uit en duurt het ook nog eens lang...
Niels
Keep the forum alive 
Invoerrechten moet je enkel betalen als je iets van honderden euros importeert, en BTW boven de 22 euro, dus dat zit goed.
Bij mij duurt het altijd max. 2 weken, hangt misschien van land tot land af. Maar volgens mij mag BE en NL niet zoveel verschillen.
Maar ken jij misschien die carburateur en weet je of het een goeie is?
Bij mij duurt het altijd max. 2 weken, hangt misschien van land tot land af. Maar volgens mij mag BE en NL niet zoveel verschillen.
Maar ken jij misschien die carburateur en weet je of het een goeie is?
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Klopt
maar je bent wel erg zielig als je voor die 2 euro minder en geen garantie 2-3 weken gaat zitten wachten 
Keep the forum alive 
Persoonlijk bestel ik liever met garantie
Als hij dan niet goed is, kun je hem vaak omruilen etc.
Als hij dan niet goed is, kun je hem vaak omruilen etc.
Ja dat is inderdaad ook wel waar.minipower schreef:Kloptmaar je bent wel erg zielig als je voor die 2 euro minder en geen garantie 2-3 weken gaat zitten wachten
Bestel Dus maar mooi bij een webshop hier in Nederland 
Heb je ook nog eens GARANTIE
Heb je ook nog eens GARANTIE
-
Robvandijck
- forum gebruiker
ik denk niet dat deze voor een minibike ismakke007 schreef:Ok bedankt.
er staat op de site 47CC 49CC Carburetor Carb Pocket Bike AVT SCOOTER Dirt Bike Wholesale
er staat geen minibike bij of is dat pocket bike???
Een standaard carb kost 9.95 + De verzendkosten naar België zijn € 12,95 (tot 2kg) en je heb hem binnen 2-3 werkdagen binnen
-
Harladesh
- forum gebruiker
- Minibike:: chinese rommel.
nooit aan beginnen! - Locatie: Alphen Aan Den Rijn
pocketbike is minibike
maar bestel maar gewoon in NL, kun je de Nederlandse shops supporten.
maar bestel maar gewoon in NL, kun je de Nederlandse shops supporten.
Gas met die zooi!
Weet iemand of dit filtertje:
http://www.ebay.co.uk/itm/General-Purpo ... 3f0baa4cb0
Even goed is als zo'n standaard filtertje? mijne is namelijk aan vervanging toe.
http://www.ebay.co.uk/itm/General-Purpo ... 3f0baa4cb0
Even goed is als zo'n standaard filtertje? mijne is namelijk aan vervanging toe.
koop dan gewoon op minibikestunter ofzo kosten ze ook maar 2 euro ofzo
- bram_015
- forum gebruiker
zo'n luchtfilter 2de hands kopen is in mijn ogen belachelijk. koop gewoon een nieuwe
Hardstyle is Lifestyle!