En als je echt op de cent zit had je beter geen minibike of iets met een motor kunnen kopen
Nieuwe minibike kopen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Re: Nieuwe minibike kopen
Je hebt veel mooiere filters
+ in het buitenland is het echt niet veel goedkoper...
En als je echt op de cent zit had je beter geen minibike of iets met een motor kunnen kopen
Keep the forum alive 
Minibikes kosten nou eenmaal geld
Maar als je het mooi vind, heb je dat er ook voorover
Maar als je het mooi vind, heb je dat er ook voorover
Probeer anders de kosten te delen met wat vriendjes om je heen.
Koop de fiets samen en deel alle kosten ,samen sleutelen en om de beurten rijden.
Koop de fiets samen en deel alle kosten ,samen sleutelen en om de beurten rijden.
Gesponsord door:
SetSupport : voor Zolder, Winkel en Showroom aanpassingen.
De TattooSchilder: voor tijdelijke tattoos.
SetSupport : voor Zolder, Winkel en Showroom aanpassingen.
De TattooSchilder: voor tijdelijke tattoos.
En dan is hij kapot, en moet er zeker een van zijn vriendjes ( die erop reed ) een nieuwe kopen?motormans schreef:Probeer anders de kosten te delen met wat vriendjes om je heen.![]()
En gaan ze ruzie maken, over wie er mag rijden
En met het sleutelen omstebeurten het moertje een slag rond draaien?
- delfinminiracer
- forum gebruiker
als je goed kijkt en nadenkt zie je dat het een benzinefilter is en GEEN luchtfilterbram_015 schreef:zo'n luchtfilter 2de hands kopen is in mijn ogen belachelijk. koop gewoon een nieuwe
''torque is for acceleration,horsepower is what you keeps going''
www.minibikeinfo.webs.com (UNDER CONSTRUCTION!!)
www.minibikeinfo.webs.com (UNDER CONSTRUCTION!!)
NOG belachelijker!delfinminiracer schreef:als je goed kijkt en nadenkt zie je dat het een benzinefilter is en GEEN luchtfilterbram_015 schreef:zo'n luchtfilter 2de hands kopen is in mijn ogen belachelijk. koop gewoon een nieuwe
1. dat is niet 2dehands, maar nieuw, als je een benzinefilter 2dehands zou kopen zou dat idd belachelijk zijn.
2. ik koop wel vaker dingen online voor m'n minibike, omdat er in België niet zo veel winkels zijn, en al zeker niet bij mij in de buurt. hier zit er wel eentje ja, maar die vraagt voor een aluminium trekstarter 40 euro, en op ebay kosten ze 12 euro incl. verzenden, ja dat weet je het wel denk ik? als je op ebay(.co.uk, in engeland zijn die onderdelen goedkoper), dan ben je heel vaak goedkoper uit als in België
2. ik koop wel vaker dingen online voor m'n minibike, omdat er in België niet zo veel winkels zijn, en al zeker niet bij mij in de buurt. hier zit er wel eentje ja, maar die vraagt voor een aluminium trekstarter 40 euro, en op ebay kosten ze 12 euro incl. verzenden, ja dat weet je het wel denk ik? als je op ebay(.co.uk, in engeland zijn die onderdelen goedkoper), dan ben je heel vaak goedkoper uit als in België
Dat is denk ik wel een lange levertijd?
Als jij gewoon bij minibikestunter.nl bestelt, denk ik dat je het met 3 dagen ook hebt.
Omdat je in Belgie woont.
Als jij gewoon bij minibikestunter.nl bestelt, denk ik dat je het met 3 dagen ook hebt.
levertijd is 3 tot 4 dagen.Beunvin schreef:Dat is denk ik wel een lange levertijd?
Nou dat is netjes, 
juist terug van motorpromo in NL, was een ramp.
1 uur gereden, volgens die aan de telefoon was er een grote showroom in Budel (is tegen de grens van BE).
stond gewoon niks binnen, 5 quads en een stuk of 5 verschillende dirtbikes. op hun site zetten ze 299, en daar zei hij 400 en dan stond hij nog in reclame zei hij. was ook nog verschrikkelijke kwaliteit, ik heb al een dirtbike van Nemeco, ook maar een goedkope van 350, maar wat een verschil dat dat is tegen die van motorpromo....
1 uur gereden, volgens die aan de telefoon was er een grote showroom in Budel (is tegen de grens van BE).
stond gewoon niks binnen, 5 quads en een stuk of 5 verschillende dirtbikes. op hun site zetten ze 299, en daar zei hij 400 en dan stond hij nog in reclame zei hij. was ook nog verschrikkelijke kwaliteit, ik heb al een dirtbike van Nemeco, ook maar een goedkope van 350, maar wat een verschil dat dat is tegen die van motorpromo....
-
Harladesh
- forum gebruiker
- Minibike:: chinese rommel.
nooit aan beginnen! - Locatie: Alphen Aan Den Rijn
en dan zeggen ze nog in hun marktplaats advertenties dat je moet uitkijken voor troep van andere verkopers!
Gas met die zooi!