hallo,
ik heb vandaag een compleete midibike geruild tegen 1 pakje nidraten, maar hij loopt niet, er zitten yamaha R1 kappen op echt super mooi ding! er zit een butterfly carburateur op! gaskabel moet ik nog vervangen, alleen ik wou een carburateur van een minibike er opzitten zo'n standaard chinees ding, maar paste niet en als ik de membraamplaat over wou plaatsen paste ook niet heeft iemand een website ofzo van waar ik onderdelen kan kopen? heb trouwens 3 accu's bij gekregen!
miDibike
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Harladesh
- forum gebruiker
- Minibike:: chinese rommel.
nooit aan beginnen! - Locatie: Alphen Aan Den Rijn
Re: miDibike
Hoi Chris,
Mooie ruil!
De carburateur die erop zit zou ik lekker laten zitten, en niet elk motorblok werkt met een membraam.
Maar goed je hebt benzine in de tank? je kan even aan de onderkant van de carb de benzine rondpompen door op het bolletje te drukken, en de choke hendel op het luchtfilter naar boven schuiven. (kijk ook even voor de zekerheid of er wel een bougie inzit)
deze dingetjes starten altijd!
Mooie ruil!
De carburateur die erop zit zou ik lekker laten zitten, en niet elk motorblok werkt met een membraam.
Maar goed je hebt benzine in de tank? je kan even aan de onderkant van de carb de benzine rondpompen door op het bolletje te drukken, en de choke hendel op het luchtfilter naar boven schuiven. (kijk ook even voor de zekerheid of er wel een bougie inzit)
deze dingetjes starten altijd!
Gas met die zooi!