Nu had ik laatst dat hij perfect reed. En stationair ook, maar toen zette ik hem uit en is hij nooit meer aan gegaan haha. Nu heb ik alles nagekeken( Bougie vonkt, Carburateur schoongemaakt, membraan nagekeken) En alles zit er prima uit. Bougie wordt niet nat maar alles is wel schoon. Ook heb ik benzine langs het bougie gat in de cilinder gegooid maar ook dan wilt hij niet starten. Erg frustrerend.
Nu vraag ik me af of de ontsteking ondanks dat hij goed blauw vonkt toch kapot is. Kan dit?
Als iemand enig idee heeft of suggesties hoor ik het graag
Draai er als eerste eventjes een NGK boegie in, kan zijn dat je boegie onder druk niet goed functioneerd.
Het zou ook je bobine kunnen zijn kijk ook meteen even of je bobine 0.35 van je vliegwiel af zit ( er is een how to op het forum hierover )
Ik heb er al vanaf dat ik hem heb een NGK in gedraaid. Daar heeft hij altijd op gelopen.
En ik zal me bobine inderdaad wel eens nakijken aan de hand van die howto.
Maar hoe kan hij dan verschuiven? Door trillingen of????
Vraag me niet waarom maar hij start nu ineens na een half jaar weer prima. Heb hem wel 100000 keer schoongemaakt en 6 verschillende vougies gebruikt maar nu met de originele weer erin start hij prima.
Geen idee waarom maar dat is denk ik omdat het chinese rommel is haha. In ieder geval bedankt voor de reacties.
PS: Had nog niets gedaan aan de ontsteking. Hij starte gewoon zomaar ineens weer.