vrije training nijverdal
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
vrije training nijverdal
Geachte bikers,
Iedereen heeft natuurlijk vernomen dat de vrije training in Nijverdal gestopt is, mijn zoon en ik vinden dit heel erg jammer, omdat Nijverdal een beetje in ons rayon zit, Den Haag ed.is wel erg ver weg.
Nu heb ik het besluit genomen om eens te kijken van wat er allemaal nodig is om dit weer op te starten,en ik heb contact opgenomen met alle partijen die hier bij nodig zijn op het weer op de rit te krijgen.
Inmiddels heb ik alles voor elkaar met de baanbeheerder en heb van alle kanten het sein groen om door te gaan.
Aangezien zonder rijders het geheel niet door kan gaan wil ik graag weten of er nog animo voor is.Laat mij dit even via deze site of mijn mail weten(uiteraard zonder verplichting).Alle reacties krijgen antwoord en evt.voorwaarden van deelneming.Bij voldoende deelname wil ik half februari starten.
Hans Lemmers tel 0651332344
mail hansenmarian@12move.nl
Iedereen heeft natuurlijk vernomen dat de vrije training in Nijverdal gestopt is, mijn zoon en ik vinden dit heel erg jammer, omdat Nijverdal een beetje in ons rayon zit, Den Haag ed.is wel erg ver weg.
Nu heb ik het besluit genomen om eens te kijken van wat er allemaal nodig is om dit weer op te starten,en ik heb contact opgenomen met alle partijen die hier bij nodig zijn op het weer op de rit te krijgen.
Inmiddels heb ik alles voor elkaar met de baanbeheerder en heb van alle kanten het sein groen om door te gaan.
Aangezien zonder rijders het geheel niet door kan gaan wil ik graag weten of er nog animo voor is.Laat mij dit even via deze site of mijn mail weten(uiteraard zonder verplichting).Alle reacties krijgen antwoord en evt.voorwaarden van deelneming.Bij voldoende deelname wil ik half februari starten.
Hans Lemmers tel 0651332344
mail hansenmarian@12move.nl
- Dsf-Michel
- forum gebruiker
- Minibike:: DSF en DM
Re: vrije training nijverdal
Hallo Hans,
Ik kom zeker weer naar nijverdal. Mooiste baan van nederland voor de minibikes!! Is voor mij ook lekker dichtbij.
Ik zal het doorgeven aan de mensen die niet op het forum zitten.
Groetjes Michel
Ik kom zeker weer naar nijverdal. Mooiste baan van nederland voor de minibikes!! Is voor mij ook lekker dichtbij.
Ik zal het doorgeven aan de mensen die niet op het forum zitten.
Groetjes Michel
DM - DSF #21
www.hotmeltservice.nl
www.hotmeltservice.nl
Zeer zeer zeker van de partij!! Zal er zijn! zal het posten op het duitse forum!...mits goed?!
Gr Rinaldo
Gr Rinaldo
altijd goed groetjes hansRinaldo schreef:Zeer zeer zeker van de partij!! Zal er zijn! zal het posten op het duitse forum!...mits goed?!
Gr Rinaldo
- minipower
- Beheerder

- Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.
Hallo,
Ik wil ook wel weer op nijverdal gaan rijden, echter moet het dan niet duurder worden als voorheen want dan ga ik liever naar een andere baan
Als ik jullie was zou ik ook iets op het duitse forum neerzetten, er kwamen altijd ook redelijk wat duitsers o pde training af..
Niels
Ik wil ook wel weer op nijverdal gaan rijden, echter moet het dan niet duurder worden als voorheen want dan ga ik liever naar een andere baan
Als ik jullie was zou ik ook iets op het duitse forum neerzetten, er kwamen altijd ook redelijk wat duitsers o pde training af..
Niels
Keep the forum alive 
ja op ons kan je ook rekenen, met nog wilfred en eric derbij met 6 man sterk
# 1 averell dalton. eric: DM
# 2 william dalton. jordy: DM
# 3 jack dalton. jarno: stamas
# 4 joe dalton. sarith: blata
don't !CENSUUR! with us
# 2 william dalton. jordy: DM
# 3 jack dalton. jarno: stamas
# 4 joe dalton. sarith: blata
don't !CENSUUR! with us
- RandyB
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hoi,
Als de kosten inderdaad hetzelfde blijven komen wij waarschijnlijk ook weer met 3 of 4 man
Als de kosten inderdaad hetzelfde blijven komen wij waarschijnlijk ook weer met 3 of 4 man
http://www.silly-stitches.nl : Motor/Minibikepak reparatie
http://www.raceteam-silleman.nl: race team pagina
https://www.facebook.com/RaceTeamSilleman race team facebook pagina
8e NK 2012 - Std 40
6e NK 2013 - Std 40
10e NK 2014 - Open 40
http://www.raceteam-silleman.nl: race team pagina
https://www.facebook.com/RaceTeamSilleman race team facebook pagina
8e NK 2012 - Std 40
6e NK 2013 - Std 40
10e NK 2014 - Open 40
Mooi mooi mooi!!! hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! dan gaat het helemaal goed komen en word het voor iedereen interessanter! De aanvragen en interesse uit duitsland komen ook binnen!
Gr. Rinaldo
Gr. Rinaldo
Wij komen uiteraard ook met 3 man altijd

---------------------
DM GP1 FACTORY BZM SANDRO
DM GP1 MINI CAS
POLINI 910 CARENNA DANI
DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
het lijkt de goede kant op aan te gaanRinaldo schreef:Zeer zeer zeker van de partij!! Zal er zijn! zal het posten op het duitse forum!...mits goed?!
Gr Rinaldo
groetjes hans
- Dsf-Michel
- forum gebruiker
- Minibike:: DSF en DM
als alles gaat zoals het nu lijkt, gaan wij 12 februari startenDsf-Michel schreef:Heb je al een datum Hans?
groetjes hans
hoe is het met de reacties uit duitslandRinaldo schreef:Mooi mooi mooi!!! hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! dan gaat het helemaal goed komen en word het voor iedereen interessanter! De aanvragen en interesse uit duitsland komen ook binnen!
Gr. Rinaldo
groetjes hans
Hans,
ben blij dat er iemand is die het weer wil oppakken. Lijkt me goed voor de sport
Ik ben er in ieder geval bij als er weer in Nijverdal gereden wordt.
Groeten
ben blij dat er iemand is die het weer wil oppakken. Lijkt me goed voor de sport
Ik ben er in ieder geval bij als er weer in Nijverdal gereden wordt.
Groeten
GRC RRz - BZM 40cc
NK - Senior + - #11
NK - Senior + - #11
-
Frank RRZ 2010
- nieuwe gebruiker
Ook wij, mijn zoon en ik, hebben interesse mits tegen de zelfde prijs en dat het gunstig valt met onze overige afspraken.
Gr. Frank & Jasper
Gr. Frank & Jasper