RandyB schreef:ik hoop eerlijk gezegd dat het op 29 januari alweer kan, want zoals de planning de afgelopen 3 weken was kon je nijmegen steeds afwisselen met huizen.
nu vallen ze weer tegelijk, en huizen is net even dichterbij en begint iets later, waardoor dat de voorkeur heeft.
en anders is het hopen dat nijverdal er tussen in gaat vallen.
want in principe zijn het nog maar 9 weekenden voor het seizoen begint en alle kleine beetjes training is welkom in mijn geval
Hoi Randy.
Zondag 29 kan je in Swalmen ook rijden, wij zijn daar dan ook weer een keertje.
Maar ik doe mijn best met zoveel mogelijk rijdagen, zodat we allemaal goed voorbereid zijn op het NK.
Vind het wel een heel dik compliment waard dat jullie het sportief opnemen, dat is voor mij een teken dat jullie uit het goede hout zijn gesneden, een goede verliezer is ook een goede winnaar.
Maar ook ik vind het jammer, maar als jullie punten van kritiek hebben wat ter verbetering van aankomend jaar is dan hoor ik het heel graag.
Nou ja een heleboel hadden hun eigen transponder natuurlijk meegenomen. Maar het zou dus nogal wat tijd in beslag nemen om dat goed in het systeem te zetten.
Maar opzich denk ik zelf dat als de deuren om 9 uur open zouden gaan en je hebt ongeveer 20 teams, dat je toch genoeg tijd zou moeten hebben, om tussen 9 en 10 ongeveer 20 transponders in het systeem te zetten. Of kijken dat we met het zelfde systeem kunnen werken als bij de nk wedstrijden, maar dat kost wel meer tijd denk ik.
Want over de hele dag bekeken waren er gister toch heel wat transponder wissels nodig.
Verder denk ik dat als je naar 25 teams zou gaan volgend jaar (ik noem maar iets), dat het nog wel te doen is qua aantal rijders op de baan.
20teams is voor Poeldijk wel het maximale hoor, want je moet ze ook kwijt kunnen buiten de baan, de baan zelf is groot genoeg, maar dat geldt voor elke indoorbaan.
Met de transponders wil ik het volgend jaar ook anders gaan doen, wij reden met de NK transponder omdat deze al in het syssteem zat.
Maar volgende keer is het mogelijk niet meer in Poeldijk, want de kosten lopen daar de pan uit en we moesten oppassen om niet zelf veel geld bij te hoeven leggen, en dat is niet de bedoeling.
ja daar heb je wel een punt inderdaad maar welke indoorbaan heeft wel genoeg ruimte voor zoiets???
ja dat die van jullie er in stond begreep ik inderdaad.
zien het tegen die tijd wel waar het gehouden gaat worden
We hebben meerdere keuzes, mss huizen want daar hebben we redelijk ruimte in de pits, maar niet voor 20 teams, swalmen is een optie, Nijmegen en ik wil zowiezo dit jaar een endurance organiseren op een buitenbaan.
En mogelijk toegankelijk maken voor alle soorten rijders.
kevinblade schreef:We hebben meerdere keuzes, mss huizen want daar hebben we redelijk ruimte in de pits, maar niet voor 20 teams, swalmen is een optie, Nijmegen en ik wil zowiezo dit jaar een endurance organiseren op een buitenbaan.
En mogelijk toegankelijk maken voor alle soorten rijders.
Goes is een heel goed alternatief grote baan en heel veel ruimte
--------------------- DM GP1 FACTORY BZM SANDRO DM GP1 MINI CAS POLINI 910 CARENNA DANI DM FACTORY R 50CC IAME VICTOR
Ik denk dat ik gewoon alle indoorbanen persoonlijk af ga om te kijken, ben ook bezig om de banen aan elkaar te koppelen zodat vooral de juniorrijders zoveel mogelijk samen kunnen gaan rijden in de winter.
Wie o wie komen er zondag rijden in Huizen, laat even weten zodat ik mijn planning erop kan afstemmen.
Ben nog druk bezig met de nieuwe agenda van dit jaar maar ik moet Coronel nog steeds overtuigen van genoeg deelnemers.