Minicrosser BENZINESLANG
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Minicrosser BENZINESLANG
hallo,
ik heb al een tijdje een chinese mini crosser, maar vandaag is er weer een probleem, de benzine komt niet uit de tank in de benzineslang, maar als ik de benzine slang uit de carburateur haal, dan komt het er wel uit, ik heb de benzine tank al schoongemaakt, en de benzineslang schoongemaakt en doorgeblazen, carburateur ook schoongemaakt, nu komt er wel een beetje in het slangetje, maar nu komt het niet me carburateur in en verder ook niet
Ik Hoop dat jullie het probleem weten!!!
ik heb al een tijdje een chinese mini crosser, maar vandaag is er weer een probleem, de benzine komt niet uit de tank in de benzineslang, maar als ik de benzine slang uit de carburateur haal, dan komt het er wel uit, ik heb de benzine tank al schoongemaakt, en de benzineslang schoongemaakt en doorgeblazen, carburateur ook schoongemaakt, nu komt er wel een beetje in het slangetje, maar nu komt het niet me carburateur in en verder ook niet
Ik Hoop dat jullie het probleem weten!!!
-
Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Re: Minicrosser BENZINESLANG
Please reactie, ik heb zoek functie al geprobeert, maar niets helpde
-
peter80
- forum gebruiker
- Minibike:: mini mustang (in progress), mini aerox (in progress)
- Contacteer:
hee kerel,
als je de slang aansluit, en dan het schroefje op de onderkant van het vlotterbakje losdraaid, komt er dan benzine uit?
en staat je bezine kraantje wel open?
Peter
als je de slang aansluit, en dan het schroefje op de onderkant van het vlotterbakje losdraaid, komt er dan benzine uit?
en staat je bezine kraantje wel open?
Peter
Neem het beste, maak het beter
-
Timotje231
- forum gebruiker
als ik dat schroefje aan de onderkant losdraai, komt er benzine uit ja, en me benzinekraan staat ook open ja
gr Timo
gr Timo
-
peter80
- forum gebruiker
- Contacteer:
Dan is het je membraam, even caburateur etaf halen endan zie je een zwart ding, daaronder zitdr membraam , ik gooi hen altijd eerst ff in de benzine en blaas em daarna uit en dan alles weer monteren!
Laterzz
Laterzz
-
Timotje231
- forum gebruiker
die ik heb al helemaal schoongemaakt, en het klepje doet het ook gewoon, als je blaast gaat ie gewoon open, en als je zuigt, gaat ie weer dicht, dus hij is gewoon zoals hij zou moeten zijn...
-
peter80
- forum gebruiker
- Contacteer:
Vonkt die wel dan ? Doe is een beetje benzine in de cilinder en draai dan de bougie erweer op en dan starten!
Khoor het wel,
Laterzz
Khoor het wel,
Laterzz
-
Timotje231
- forum gebruiker
hij vonkt gewoon mooi blauw, heb al benzine in de cillinder gedaan, en een beetje wd40 olie in de inlaat gespoten, en toen starte hij ook niet, hij is niet verzopen,
-
peter80
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Timotje231
- forum gebruiker
Beetje oude post he??, mini crosser staat nu ergens in de tuin al te verroesten, misschien ooit nog een projecte ermee doen, maar voorlopig niet
Er mag een slotje op
gr timo
Er mag een slotje op
gr timo
-
Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Gewoon de carburateur doorblazen.. Er zit vaak ook een filter in welke vol zit..
En wd40 in de inlaat spuiten gaat hij niet op lopen.. WD40 verbrand niet, pak dan deo of remmenreiniger.
Gr,
En wd40 in de inlaat spuiten gaat hij niet op lopen.. WD40 verbrand niet, pak dan deo of remmenreiniger.
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]