ik heb een chinese minicrosser gekocht en als ik een halve minuut heb gereden voel je hem zwakker worden en slaat de minibike af (valt hij uit)
mischien komt het omdat de uitlaat boven de luchtfilter lekt dat hij vieze lucht krijgt????
wat moet ik doen?? een nieuwe uitlaat?
mvg, derk.
chinese minicrosser slaat af
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Berres
- nieuwe gebruiker
- Minibike:: mini crosser (chinees)
Re: chinese minicrosser slaat af
hallo
ik zou eerst eens kijken of er wel genoeg benzine uit het benzinekraantje komt,heb een keer gehad dat de benzinekraan open stond maar er kwam bijna geen benzine uit ,heb toen een nw benzinekraantje gekocht,toen was het goed,
wat ook nog kan is dat het vlotter niveau te laag staat,het benzine niveau moet net onder de rand van de vlotterbak staan.
mvg
ik zou eerst eens kijken of er wel genoeg benzine uit het benzinekraantje komt,heb een keer gehad dat de benzinekraan open stond maar er kwam bijna geen benzine uit ,heb toen een nw benzinekraantje gekocht,toen was het goed,
wat ook nog kan is dat het vlotter niveau te laag staat,het benzine niveau moet net onder de rand van de vlotterbak staan.
mvg
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
staat de choke wel aan, omdat anders komt er niet genoeg lucht bij de benzine, en kijk ook is of hij valse lucht pakt
- gerrit553
- forum gebruiker
- Minibike:: minicrosser zie paddock!
- Contacteer:
kijk je choke naa
Je onderschrift bevat 310 bikes . Het maximum-aantal toegestane bikes is 55.
WTF?!? HEB IK ZOVEEL BIKES?!?
WTF?!? HEB IK ZOVEEL BIKES?!?
- peter80
- forum gebruiker
- Minibike:: mini mustang (in progress), mini aerox (in progress)
- Contacteer:
Al het Valse lucht was, wws die niet heel ver gekomen.
Neem het beste, maak het beter
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Ik zie net in je beschrijving dat je uitlaat lekt, en dat dat boven je luchtfilter komt, als dat echt zo is, zo ik meteen je hele blok uitelkaar halen op beschadegingen, of je carb en je cillinder, als je het snel wil doen.
gr timo
gr timo