Puch Zelfbouw 70cc!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- dennis
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: Puch Zelfbouw 70cc!!
Gaat niet om opvoeren,we geven alleen maar tips.
Je heb zelf over 14/16mm carburateur kopen.
Je kan beter 1keer een goede carburateur kopen, dan straks een grote carburateur willen.
Maar als je geld teveel heb, zou ik zeggen ga je gang.
Het zijn maar tips.
gr
dennis
Je heb zelf over 14/16mm carburateur kopen.
Je kan beter 1keer een goede carburateur kopen, dan straks een grote carburateur willen.
Maar als je geld teveel heb, zou ik zeggen ga je gang.
Het zijn maar tips.
gr
dennis
old school rules
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Kon vandaag niet blokje onder frame plaatsen wegens omstandigheden, maar ik denk dat ik morgen wel weer aan de gang kan, wat ik morge allemaal wil doen:
Blok onder frame doen
Ketting omdoen
Uitlaat bevestigen
Zitkap schuren ect.
Gr Timo
Blok onder frame doen
Ketting omdoen
Uitlaat bevestigen
Zitkap schuren ect.
Gr Timo
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
he timotje gaat alles goed, wat ik wel zou doen is er een chineese ontsteking op maken krijg je meer gasrespons,
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=44&t=25034 is vrij makelijk te maken en goedkoper als een hpi ,ik rijd er al jaren mee met dezelfde chineese bobine geen probleem mee gehad.
grt tonny
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=44&t=25034 is vrij makelijk te maken en goedkoper als een hpi ,ik rijd er al jaren mee met dezelfde chineese bobine geen probleem mee gehad.
grt tonny
- dennis
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik wil het ook gaan maken.
omdat ik mijn hpi van mijn oude minibike heb gehaald, wil ik nu zo een onstekking op mijn oude minibike doen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat werken.gr
dennis
omdat ik mijn hpi van mijn oude minibike heb gehaald, wil ik nu zo een onstekking op mijn oude minibike doen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat werken.gr
dennis
old school rules
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Okee bedankt voor de tip!, ik blijf gewoon met mijn ontsteking nu rijden, totdat ie kapot is.
Maar er is vandaag iets gebeurt.
Toen ik de schroeven van het blokje eraf moest halen die onderaan zitten, toen deed ik de bike ondersteboven, en toen ie zo was, toen lekte er allemaal rode olie., het rook een beetje naar verrote eieren, echt een vreemde lucht.
Weten jullie wat dit is?
Gr Timo
Maar er is vandaag iets gebeurt.
Toen ik de schroeven van het blokje eraf moest halen die onderaan zitten, toen deed ik de bike ondersteboven, en toen ie zo was, toen lekte er allemaal rode olie., het rook een beetje naar verrote eieren, echt een vreemde lucht.
Weten jullie wat dit is?
Gr Timo
-
Picobello
- forum gebruiker
- Minibike:: GRC GP Midi replica
Blata Minimotard 2.6 - Locatie: Oss
Olie loopt uit de carterontluchting als je het blokje op z'n kop houdt. Rode olie is de "versnellingsbakolie" van de Puch. Loopt ook de koppeling in.
Wel effe zorgen dat er genoeg olie in het blokje zit.
Wel effe zorgen dat er genoeg olie in het blokje zit.
Je hoeft niet bang te zijn voor de 100 paardjes onder het zadel van een motor
maar kijk uit voor de ezel die erop zit.
maar kijk uit voor de ezel die erop zit.
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Timo,
Dat is ATF olie voor puch.. kan je halen bij een autozaak als ATF of gewoon op internet/brommerzaak.
Het niveau van de olie moet tot aan de vulplug komen als de motor horizontaal staat. Dus vullen tot het overloopt en dan de moer er weer in !
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=44&t=24010
Daar zie je de vulplug. En borg ze gelijk even!
Gr,
Dat is ATF olie voor puch.. kan je halen bij een autozaak als ATF of gewoon op internet/brommerzaak.
Het niveau van de olie moet tot aan de vulplug komen als de motor horizontaal staat. Dus vullen tot het overloopt en dan de moer er weer in !
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?f=44&t=24010
Daar zie je de vulplug. En borg ze gelijk even!
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- dennis
- forum gebruiker
- Contacteer:
Gewoon bij een autochop halen ATF2/3.(kost ongeveer 10euro 1liter fles)
ER gaat 250cc in je puchje.
Neem een oude puch olie flesje, vul die elke keer op nieuwe met atf olie.
Zo doe ik het ook.
gr
dennis
ps foto's zien van je project
ER gaat 250cc in je puchje.
Neem een oude puch olie flesje, vul die elke keer op nieuwe met atf olie.
Zo doe ik het ook.
gr
dennis
ps foto's zien van je project
old school rules
- Timotje231
- forum gebruiker
Van mijn nieuwe puch zelfbouw of oude puch zelfbouw?
Gr Timo
Gr Timo
- Timotje231
- forum gebruiker
De foto's die ik als eerst had gepost, zijn de enigste, bij me andere frame krijg ik het blokje er niet vanaf, schroef zit voor de ketting, en gaat er dus niet vanaf., en ik ga zo op vakantie, dus volgende post is volgende week zondag.
Laatst gewijzigd door Timotje231 op zo 21 okt 2012, 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- cracy frog
- reclame makende gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/zpf replica
Timotje231 schreef:De foto's die ik als eerst had gepost, zijn de enigste, bij me andere frame krijg ik het blokje er niet vanaf, schroef is doorgedraait, en ik ga zo op vakantie, dus volgende post is volgende week zondag.
slijptol erop
grt tonny
- Timotje231
- forum gebruiker
Haha, dacht ik ook al aan:P, de schroef draait wel heel goed, maar de ketting zit voor het schoefje,
dus zou ik de ketting eraf halen, maar dat kan niet, omdat de vorige eigenaar een blinde aap was,
en de schroef van het achterwiel erop gedaan heeft, en gelast..., en ik wil het frame heel houden:P
Ik denk dat ik 11 november wel weer in grootebroek aan het rijden ben, als alles goed gaat.
Gr Timo
dus zou ik de ketting eraf halen, maar dat kan niet, omdat de vorige eigenaar een blinde aap was,
en de schroef van het achterwiel erop gedaan heeft, en gelast..., en ik wil het frame heel houden:P
Ik denk dat ik 11 november wel weer in grootebroek aan het rijden ben, als alles goed gaat.
Gr Timo
- peter80
- forum gebruiker
- Minibike:: mini mustang (in progress), mini aerox (in progress)
- Contacteer:
dan slijp je toch gewoon de moer eraf en haal je een nieuwe achter as? vgm niet zo moeilijk toch?
Neem het beste, maak het beter
- Timotje231
- forum gebruiker
Dan zou ik dus een hele nieuwe achteras moeten maken., dat is veel te veel werk., Ga gewoon vrijdag gewoon ketting eraf proberen te halen, en als die ervanaf is, dan kan het blokje eindelijk in me nieuwe zelfbouw frame:D
Gr Timo
Gr Timo