Puch Zelfbouw 70cc!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Re: Puch Zelfbouw 70cc!!
Maar mish had er problemen mee, omdat hij teveel benzine kreeg, en hij had sproeiers nodig, en die kon hij weer niet vinden enzo.., En met mijne is helemaal niets mee, dus ik hou het zo., Voor mij gaat de bike al hard genoeg.
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Bing sproeiers voor de 15mm ? Puchshop.de heeft dat vast en zeker... Ik heb er ook nog bakken vol van 
12mm is hetzelfde als de 15mm btw..
Gr,
12mm is hetzelfde als de 15mm btw..
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
waarom zou ik dan een andere kopen als het hetzelfde zijn?
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
lol de sproeiers zijn hetzelfde kwa maat, dus afstellen met een 12mm is ong gelijk aan een 15mmTimotje231 schreef:waarom zou ik dan een andere kopen als het hetzelfde zijn?
De carbs zijn iig wel verschillend, de ene heeft een doorlaat van 12mm en de ander van 15mm
Gr,
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
Bekijk ook de website
Hahaha, als het goed is heb ik binnenkort genoeg sproeiers. Ik zou het ook zo lekker laten. Eerst maar even lekker gaan rijden! 
Zodra die van mij helemaal goed is, laat ik het ook zo. Ondertussen ga ik wel een blokje reviseren en proberen het goed te maken: Polini cilinder, nieuwe Bosch contactpunten, lagers, 3 klauw koppeling (nu nog 2 klauw), enz. Maar eerst rijden
Zodra die van mij helemaal goed is, laat ik het ook zo. Ondertussen ga ik wel een blokje reviseren en proberen het goed te maken: Polini cilinder, nieuwe Bosch contactpunten, lagers, 3 klauw koppeling (nu nog 2 klauw), enz. Maar eerst rijden
- Timotje231
- forum gebruiker
Vandaag het pakketje ontvangen, Ben er heel blij mee, kreeg nog 3 extra stickers erbij, alleen de benzinekraan kan niet op of dicht, dus heb ik even met hun gemaild, en hij zei dat ik hem in de bank schroef moest zetten, en dan met een tang ofso op de hendel draaien, en dan een paar keer, dus dat ga ik even paar keer doen, maar voor derest is alle goed!
hier een foto

hier een foto

- Timotje231
- forum gebruiker
4 maanden geleden ja
Maar ik heb het beetje druk laatste tijd met school, maar ik ga morge weer werken, en vrijdag en zaterdag, en misschien kan ik deze zondag weer rijden, maar ik denk het zelf van niet.
Maar ik heb het beetje druk laatste tijd met school, maar ik ga morge weer werken, en vrijdag en zaterdag, en misschien kan ik deze zondag weer rijden, maar ik denk het zelf van niet.
Mooi mooi, ben benieuwd.
Mish
Mish
- Timotje231
- forum gebruiker
Morge begin ik weer aan me bike te sleutelen
wat ik morge af wil:
Complete benzine leiding aangesloten hebben, met benzinekraan ertussen, de benzine filter, en op de carb aangesloten hebben, En dat ie helemaal niet lekt, En even kijken of ie loopt, even proberen, omdat bij de vorige slang, weet ik niet zeker of de benzine in de carb kwam, dus dat zie ik morge wel. En ik probeer me henxs spuitbus weer te maken:P, omdat hij spuit niet meer, terwijl er nog genoeg gas in zit. Dus dat zal waarschijnlijk een nieuwe doppie worden.,
En als ie morge niet loopt, dan zal zaterdag mijn bougiesleutel worden gebracht., En de remmen ook nog halen.
Dus is nog wel een beetje werk, maar ik denk dat ik wel zondag weer kan rijden, als alles meegaat!
Gr Timo
wat ik morge af wil:
Complete benzine leiding aangesloten hebben, met benzinekraan ertussen, de benzine filter, en op de carb aangesloten hebben, En dat ie helemaal niet lekt, En even kijken of ie loopt, even proberen, omdat bij de vorige slang, weet ik niet zeker of de benzine in de carb kwam, dus dat zie ik morge wel. En ik probeer me henxs spuitbus weer te maken:P, omdat hij spuit niet meer, terwijl er nog genoeg gas in zit. Dus dat zal waarschijnlijk een nieuwe doppie worden.,
En als ie morge niet loopt, dan zal zaterdag mijn bougiesleutel worden gebracht., En de remmen ook nog halen.
Dus is nog wel een beetje werk, maar ik denk dat ik wel zondag weer kan rijden, als alles meegaat!
Gr Timo
- Timotje231
- forum gebruiker
En morge haalt me vader ook 3 spuitbussen in amsterdam weer, 2 spuitbussen Van Henxs gras groen
en 1 Spuitbus van MTN hardcore 2 Lichtblauw, Echt top kwaliteit die henxs, en maar ongeveer 3 euro per fles van 400 ml!
Gr Timo
en 1 Spuitbus van MTN hardcore 2 Lichtblauw, Echt top kwaliteit die henxs, en maar ongeveer 3 euro per fles van 400 ml!
Gr Timo
Dag Timo,
Ga je mogelijk in Groote broek rijden? Ik bewonder jouw gedrevenheid, helemaal goed. Ik heb gewoon mat zwarte bussen bij de Action gekocht, voor nu is het prima. Ben wel benieuwd waar jij de bussen koopt?
Ga je mogelijk in Groote broek rijden? Ik bewonder jouw gedrevenheid, helemaal goed. Ik heb gewoon mat zwarte bussen bij de Action gekocht, voor nu is het prima. Ben wel benieuwd waar jij de bussen koopt?
- Timotje231
- forum gebruiker
Die van de action zijn wel goed, alleen heb je er primer bij nodig, die van henxs blijft al op zich zelf plakken, en heeft dus geen primer nodig, Ik koop ze bij Henxs.nl, En je kan ze afhalen in amsterdam bij het waterloo plein, of je laat ze verzenden voor 7,50 per 30 kilo.
Het zal heel moeilijk worden om er zondag te komen, was vandaag me sleutels kwijt van me garage, en nog steeds, dus ik zou morge de remmen moet aansluiten en afstellen, benzine leiding en kraan en filter aansluiten, blok laten lopen, wielen gangbaar maren, ketting erop zetten, en heel erg hopen dat het blok het doet.., Zal heel veel werk worden, en heb ook nog voetbal morgen, dus nog minder tijd:P, Voor het eerst dat ik wil dat voetbal word afgelast
Het zal heel moeilijk worden om er zondag te komen, was vandaag me sleutels kwijt van me garage, en nog steeds, dus ik zou morge de remmen moet aansluiten en afstellen, benzine leiding en kraan en filter aansluiten, blok laten lopen, wielen gangbaar maren, ketting erop zetten, en heel erg hopen dat het blok het doet.., Zal heel veel werk worden, en heb ook nog voetbal morgen, dus nog minder tijd:P, Voor het eerst dat ik wil dat voetbal word afgelast
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
primer heb je zo ie zo nodig zodat je lak goed hecht elke lak heb het nodig. het zal best goed gaan maar is beter met primer.

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t