hallo kheb een minibike gekocht maar nu heb ik een andere carburateur gekocht
als ik de minibike start loopt hij wel gelijkt maar gaat dan meteen vol gas terwijl er geen gas ofzo blijft haken het lijkt wel alsof hij ophol slaat
herkend iemand dit? of weet wat ik er aan kan dan zou ik het graag horen
Ik dacht altijd dat het zo was als je een nieuwe carburateur erop zet, Dan wilt ie ook heel hard gaan in zijn gas,
Maar als je dan ff klein stukje rijd dan doet hij weer rustig.
Maarja misschien zit er toch wat in de carburateur wat niet lekker zit,
alvast bedankt voor de reacties
ik heb contact gezocht met de winkel waar ik de carburateur die zegt dat het niet aan de carburateur kan liggen (zou ik ook zeggen als ik het zelf verkocht)
maar zover ik heb geprobeert blijft er niks haken en is hij gewoon schoon ik pruts morgen nog wel even
denken jullie echt dat het aan de carburateur ligt?
Ik denk zelf dat het in de carburateur zit,
Lijkt mij toch echt niet dat er iets met de cilinder is sproeier ofzo
Maar meestal wil het wel gebeuren dat hij vol gas gaat met een nieuw carburateurtje, maar als je dan ff stukje rijd is het over, Dat is bij mij wel zo bij de brommers,
Moet je maar eff kijken
MxGear schreef:Ik denk zelf dat het in de carburateur zit,
Maar meestal wil het wel gebeuren dat hij vol gas gaat met een nieuw carburateurtje, maar als je dan ff stukje rijd is het over, Dat is bij mij wel zo bij de brommers,
Moet je maar eff kijken
Gr Frank
zoiets raars heb ik nog nooit gehoort, vol gas met een nieuwe carb het moet gewoon goed werken.
nu ook een zpf z1 replica
je moet nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen
MxGear schreef:Ik denk zelf dat het in de carburateur zit,
Moet je maar eff kijken
Gr Frank
zoiets raars heb ik nog nooit gehoort, vol gas met een nieuwe carb het moet gewoon goed werken.
heb ik afentoe wel is met reparatie aan scooters en heb het bij mijn pitbike ook gehad.
ik vroeg me eerst ook af wat het was maarja.
misschien blijft je gas hange ofzo? misschien iets met de vlotter??
het blok loopt nu mooi alleen nu vroeg ik me af of het normaal is dat er geen vrij op zit? want als k hem optil en het wiel draait rond start hij wel en als ik hem op de grond zet start hij niet en rijd ie weg zeg maar