afstellen

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
SanderG
forum gebruiker
Minibike:: Miniracer ( Chinees )

afstellen

Bericht door SanderG »

Heb na lang bezig te zijn mijn pocketbike in de gang gekregen. Maar nu moet ik deze afstellen.
Nu vind ik het wel raar want als ik mijn luchtschroef volledig dichtdraai dan krijgt hij zelfs nog teweinig lucht. Dus nu moet ik heel de tijd de choke een beetje laten opstaan omdat hij anders stilvalt als ik gas geef of gewoon in stationair zelfs al stilvalt. Maar het probleem is dat hij nu eignelijk ook al gas geeft ookal geef ik geen gas.

Ik moet er dus met ander woorden direct opspringen als ik hem in gang getrokken heb. Dit kan ik een beetje regelen met de choke maar dit is niet te bedoeling want dan moet ik elke keer als ik wil stoppen de motor afzetten.. Het lijkt mij dat mijn luchtschroef te kort is fzo en dat ik daardoor deze niet ver genoeg kan draaien?

Kan iemand mij helpen en uitleggen hoe dit wel moet want dit is best wel lastig.

Mvg Sander
Money may not buy happiness, but I'd rather cry in a Jaguar than on a bus.
SanderG
forum gebruiker
Minibike:: Miniracer ( Chinees )

Re: afstellen

Bericht door SanderG »

heb hem nu beter kunnen afstellen maar heb nu het probleem dat er ( zwarte vloeistof , lijkt me olie fzoiets ) uit mijn uitlaat gelopen komt.. ( drupt toch wel redelijk hard )

kan ik hier iets aan doen ? want denk niet dat dit gezond is voor mijn bike.
Money may not buy happiness, but I'd rather cry in a Jaguar than on a bus.
Timotje231
forum gebruiker
Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep

Bericht door Timotje231 »

Dat is onverbrande benzine, Dat krijg je als je je minibike voor heel eventjes laat lopen., dus dat nog niet alle benzine heb laten verbranden, kan je verhelpen door je minibike is een x een tijdje te laten lopen of rijden., je kan ook de uitlaat eraf halen, en dan alles schoonmaken.

Gr Tim
Gianluca
forum gebruiker
Minibike:: Blata Replica

Bericht door Gianluca »

Timotje231 schreef:Dat is onverbrande benzine, Dat krijg je als je je minibike voor heel eventjes laat lopen., dus dat nog niet alle benzine heb laten verbranden, kan je verhelpen door je minibike is een x een tijdje te laten lopen of rijden., je kan ook de uitlaat eraf halen, en dan alles schoonmaken.

Gr Tim
Of te veel olie door je benzine heen.
Plaats reactie