Hallo,
Ik reed vandaag ff rond op mijn minibike en alles ging prima, hij stond een uurtje uit en na dat ik hem aan trok begon hij zonder gast te geven zelf vooruit te gaan. Je moet het zien alsof je een heel klein beetje gast geeft maar dan doet ie het vanzelf? Ook maakte hij ineens een heel ander raar geluid. Vooral een hard geluid.
Waar kan dit aan liggen?
Gr DutchSparter
Minibike start en rijd 4km/p/u vanzelf
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Dutchsparter
- nieuwe gebruiker
- Minibike:: ducati
- hiyena
- nieuwe gebruiker
- Minibike:: zelfbouw/chinees
Re: Minibike start en rijd 4km/p/u vanzelf
Hallo, dat hij vanzelf gaat rijden ligt aan de carburateur. Dit kan verschillende dingen wezen. of de gas hendel of kabel gaan niet helemaal terug. of de gasschuif wil niet ver genoeg zakken. (dit gebeurt ook met de kabel of hendel)
Wat ook kan is dat je tank bijna leeg is, dan gaat het blokje ook effe meer toeren maken, maar indit geval denk ik niet want starten met een zogoed als lege tank valt niet mee.
Het harde geluid weet ik niet.
Groeten Michiel
Wat ook kan is dat je tank bijna leeg is, dan gaat het blokje ook effe meer toeren maken, maar indit geval denk ik niet want starten met een zogoed als lege tank valt niet mee.
Het harde geluid weet ik niet.
Groeten Michiel
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
dat ie vanzelf gaat rijden kan ook aan de koppeling liggen, kijk eens of er geen veertje gebroken is of iets in die richting, dat kan dan ook gelijk het geluid veroorzaken

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
-
Dutchsparter
- nieuwe gebruiker
- Minibike:: ducati
@hiyena
Bedankt, nee de tank zat helemaal vol. Ik reed wel over een soort van pak drinken heen wat misschien iets terug duwde ofzo. Morgen als ik wakker word ga ik er nog maar eens even goed naar kijken.
In iedergeval bedankt!
Bedankt, nee de tank zat helemaal vol. Ik reed wel over een soort van pak drinken heen wat misschien iets terug duwde ofzo. Morgen als ik wakker word ga ik er nog maar eens even goed naar kijken.
In iedergeval bedankt!
- bram_015
- forum gebruiker
heb je aan je stationairschroef liggen draaien?kan zijn dat deze te ver ingedraaid staat
Hardstyle is Lifestyle!