Agenda Grootebroek NH
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
Re: Agenda Grootebroek NH
Morgen weer eens naar Grootebroek, pak is nog niet af dus ga een maat van mij een dagje helpen. Heb wel gewoon mn gereedschap mee dus als je hulp nodig heb vraag het rustig.
gr
Erik
gr
Erik

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
- NickL93
- forum gebruiker
- Minibike:: GRC RR
Vandaag een mailtje gekregen van Lilian over het minibiken in Grootebroek, leek me misschien handig als deze ook hier staat? Voor de mensen die niet in de mailing-list staan. Zou jammer zijn als het minibiken daar stopt!
------
Hallo minibikers bij Happy Days in Grootebroek,
Pierre en ik hebben vanmorgen bij elkaar gezeten om te kijken hoeveel minibikers er voor volgend jaar zich hebben ingeschreven.
Helaas moeten wij jullie mededelen dat dit er tot nu toe nog maar 10 zijn. De vorige keer hoorde ik ja, die heb ik thuis en al wat nog niet meer zei, maar goed dat kan gebeuren.
Wij willen degene die vast willen rijden met klem verzoeken het strookje in te leveren a.s. zondag, mocht ( en dit is na een lange discussie gebleken) dit niet gebeuren dan zij wij genoodzaakt het minibiken te stoppen.
Let wel er moeten zeker 28 vaste rijders zijn.
Pierre en ik hebben dit jaar er ook geld op toe moeten leggen omdat we een gat in de begroting hadden van 400 euro en gaan dit dus niet meer doen, zoals jullie begrijpen.
Ben je niet in de gelegenheid te komen a.s. zondag stuur dan even een mail naar mij
lilian_peerdeman45@hotmail.com
het is dus een laag streepje tussen mijn voor-en achternaam
groetjes Lilian
------
Hallo minibikers bij Happy Days in Grootebroek,
Pierre en ik hebben vanmorgen bij elkaar gezeten om te kijken hoeveel minibikers er voor volgend jaar zich hebben ingeschreven.
Helaas moeten wij jullie mededelen dat dit er tot nu toe nog maar 10 zijn. De vorige keer hoorde ik ja, die heb ik thuis en al wat nog niet meer zei, maar goed dat kan gebeuren.
Wij willen degene die vast willen rijden met klem verzoeken het strookje in te leveren a.s. zondag, mocht ( en dit is na een lange discussie gebleken) dit niet gebeuren dan zij wij genoodzaakt het minibiken te stoppen.
Let wel er moeten zeker 28 vaste rijders zijn.
Pierre en ik hebben dit jaar er ook geld op toe moeten leggen omdat we een gat in de begroting hadden van 400 euro en gaan dit dus niet meer doen, zoals jullie begrijpen.
Ben je niet in de gelegenheid te komen a.s. zondag stuur dan even een mail naar mij
lilian_peerdeman45@hotmail.com
het is dus een laag streepje tussen mijn voor-en achternaam
groetjes Lilian
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
Vanaf morgen kunnen vaste rijders betalen voor het jaar 2014. Kaartjes zijn klaar. Kosten voor een heel jaar minibiken in Happy Days zijn € 120.-, betaling na 29 december betekend dat je dan losse rijder bent en € 17.50 per keer betaald.
Alle rijders halen voordat ze gaan rijden een sticker ophaalt bij Lilian Peerdeman, geen sticker betekend niet rijden.
Alle rijders halen voordat ze gaan rijden een sticker ophaalt bij Lilian Peerdeman, geen sticker betekend niet rijden.
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
Zondag voor het laatste minibiken dit jaar, ik ga ook weer eens rijden
Ben benieuwt of het hok nog loopt
Ben benieuwt of het hok nog loopt

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Morgen weer lekker biken jongens, wie komen er allemaal?
Gr Timo
Gr Timo
- Timotje231
- forum gebruiker
- Minibike:: Chinese miniscooter 2x, Zelfbouw 70cc Puch Minibike, Polini 911 rep, Go-ped sport rep
Vandaag weer lekker gereden, was ook lekker rustig, 6-7 man waren er, dus we gingen gewoon gemengd rijden met de snelle en de langzame, me bike heb ik ook weer afgesteld en de koppeling heb ik vervangen met dank aan een aardige man van de baan haha:p , 26 februari ben ik ook weer van de partij!
Gr Timo
Gr Timo
- dennis
- forum gebruiker
- Contacteer:
Super timo.
ik zag je lekker gaan.
ik zei toch, dat mensen willen helpen
je heb een leuk brommertje.
loopt goed.
Ik hoop dat je vandaag wat geleerd heb.
Zo dat je straks zelf kan doen.
gr dennis
ik zag je lekker gaan.
ik zei toch, dat mensen willen helpen
je heb een leuk brommertje.
loopt goed.
Ik hoop dat je vandaag wat geleerd heb.
Zo dat je straks zelf kan doen.
gr dennis
old school rules
- Timotje231
- forum gebruiker
De prijs is veranderd naar 17,50 sinds 2014 , misschien handig om dat even aan te passenKikiracing schreef: Van half 10 tot half 1 Happydays te Grootebroek! inschrijving 15 euro, wie komt
- Timotje231
- forum gebruiker
Morgen weer rijden, wie komt er nog meer?
Gr Timo
Gr Timo
Wij komen ook!
Arne en Max Schober
Arne en Max Schober