Vooraleer ik begin mijn excuses als ik domme vragen stel of in het verkeerde forum post !
Ik heb op minibikes.nl gesurft (en oh zo vele andere sites) en heb ook de forum regels gelezen !
Dit gezegt zijnde, ik ben nieuw bij het minibike gebeuren, en zou graag een minibike aanschaffen om er wedstrijd mee te gaan rijden !
Nu vraag 1)
ik lees vanalles over Junior c senior open en ... klassen !
Ik ben 19, heb altijd rond gereden op een gilera stalker die 95 km/h ging dus kheb namelijk geen schrik om wat pk's onder men kont te hebben en plat gooien in de bocht is ook niet echt een probleem !
Ik zoek een fabrieks minibike voor wedstrijd te rijden (2-takt weliswaar tenzij iemand anders mij 4-takt aan raad ?) welke is een goede koop ?
Ik wil ook onmiddellijk deftig beginnen in een reeks die ik aankan, dus niet bij de 13 jarigen
Vraag 2)
Ik ben afkomstig van België-Limburg-Maasmechelen (voor de nederlanders, vlak bij Maastricht
Vraag 3)
Bij het competitie rijden, heb je hier veel kosten aan onderhoud en dergelijke ? Mijn bedoeling is dus wel recreatie competitie rijden, voor de fun dus, ik ben namelijk niet van plan om hier ver in te gaan !
Alvast bedankt,
Mvg,
Coone08