Dit is men oude bike, ik heb et frame gespoten etc. maargoed ziet er vet uit met die demper + carb
Mijn Rel Chinees
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
-
Gast
Hoeveel lawaai maakt hij nou met zo'n grote demper?Gid schreef:Heb nog een iets kortere demper liggen...... die gaat er binnekort onder denk ik
En helpt (nieuwe) demperwol bij een standaard demper van een minibike/scooter nu echt veel of niet?
Ik weet niet of ik er namelijk nog een andere demper meteen erbij moet kopen.
-
Blackvelvet
die hitte band kan je bij de betere auto materialen zaak halen.
www.dutchpowertdrading.nl
bv hebben die ook
bv hebben die ook
-
Gast
Is toch wel moeilijk aan te komen......Randy schreef:hoi,
Ik heb een vraag. Waar heb je die hitteband onder aan je uitlaat vandaan, wat op de eerste foto staat. Of is dat ook nog van de vorige eigenaar. Zo ja, weet iemand anders waar ik dit kan halen.
Alvast bedankt,
Groetjes Randy
Toen der tijd hadden wij het nodig voor die Rox en konden we het via via krijgen. Was iig vrij prijzig.
-
Gast
Misschien zou je deze vraag nog willen beantwoorden?Steven_Almelo schreef:Hoeveel lawaai maakt hij nou met zo'n grote demper?Gid schreef:Heb nog een iets kortere demper liggen...... die gaat er binnekort onder denk ik
En helpt (nieuwe) demperwol bij een standaard demper van een minibike/scooter nu echt veel of niet?
Ik weet niet of ik er namelijk nog een andere demper meteen erbij moet kopen.
-
Gast
Sorry 
Ga deze vraag van je pas beantwoorden na zaterdag. Want het tankje die er in zit / zat zit nu op een sprintscooter. Dus zaterdag ff testen of het minder is. Neem aan van wel omdat deze demper langer is en er duur dempwol is gebruikt in deze demper.
*edit* Mijn demper kon niet uit elkaar gehaald worden voor nieuw dempwol vandaar deze oplossing
Ga deze vraag van je pas beantwoorden na zaterdag. Want het tankje die er in zit / zat zit nu op een sprintscooter. Dus zaterdag ff testen of het minder is. Neem aan van wel omdat deze demper langer is en er duur dempwol is gebruikt in deze demper.
*edit* Mijn demper kon niet uit elkaar gehaald worden voor nieuw dempwol vandaar deze oplossing
-
Gast
[quote="Blackvelvet"]die hitte band kan je bij de betere auto materialen zaak halen.
bv hebben die ook[/quote]
Hoi,
Bedankt voor je reactie. Alleen bij mij werkt de link niet. Ook ben ik bij brezan geweest en daar hadden ze er nog nooit van gehoord. Zelfs niet toen ik de foto liet zien. Weet je mischien nog een paar andere zaken. Zal ook nog eens even bij de Heron vragen.
Randy
bv hebben die ook[/quote]
Hoi,
Bedankt voor je reactie. Alleen bij mij werkt de link niet. Ook ben ik bij brezan geweest en daar hadden ze er nog nooit van gehoord. Zelfs niet toen ik de foto liet zien. Weet je mischien nog een paar andere zaken. Zal ook nog eens even bij de Heron vragen.
Randy
-
Neluhz
bolus?rossi-nr.1 schreef: bolus(K)
wtf is dat ?
ik weet het al
Your search query: bolus
Found: 11
Pages: | 1 | 2 | Next >>
1. artsenijballetje
… pil bolus slikbrok strooppil …
2. billen van kleine kinderen
… bolus …
3. bolus
… gebak (rond) billen aardkluit kleiaarde strooppil zegelaarde stroopballetje artsenijballetje …
4. fijne kleiaarde
… bolus …
5. gebakje
… vla koek soes bolus oblie ouwel taartje wafeltje banket pastei sprits moorkop oliebol sultane tompoes tulband appelbol eierkoek pondkoek ap…
6. geneesmiddel voor dieren
… bolus …
7. gezegelde aarde
… bolus potaarde …
8. groot brok of pil van conserven
… bolus …
9. hoop mensendrek
… bolus …
10. kleiaarde
… oker bolus kaolien zegelaarde …
aaridg hoor...(K)
-