ik loop me de hele dag al rot te zoeken waar ik nu het regelement kan vinden van het NK.
en dan gaat het me voornamelijk om :
- waar kan ik de lijst vinden met alle goedgekeurde !CENCUUR! fietsen.
- wat mag wel wat mag niet ?
- wat is het verschil in klassen ?
enz.
ik heb de search funtie gebruikt, info page van hoofdpagina kom ik ook niet verder mee, site van slick96.nl helemaal doorgespit enz.
mijn verhaal (om het iets te verduidelijken) :
ik verveel me!
thats the main reason
ik heb al een paar jaar motorracen achter me ( 3 jaar Brommerrace SOBW, en het 5 seizoenen ONK 125 wegrace gereden) heb na die 5 jaar het hele zaakje verkocht, omdat zoals iedereen hier wel weet dat je je daar 100% voor in moet kunnen zetten anders loopt het verkeerd af.
dat laatste seizoen heeft me om me netjes uit te drukken heel wat plamuur gekost.
nu dus al 2 jaar niet geraced maar het zit er nog steeds wel ergens....
de minibikes zijn in opkomst ( vooral de chineesjes zoals ze hier genoemd worden) staan bij de lokale bezine pomp al in de uitverkoop.
nu sta ik al jaren te oefenen om mn voeten in de juiste stand te zetten voor op een mini bike .
en dat lukt nu aardig .
voor een paar honderd euro heb je al een minibike maar je kan er weinig mee ( hier in de buurt is et nog wel te doen, zelfs testen met mijn 125 werdt door de lokale overheid gedoogd, pliesie is je beste vriend) maar dat is nix voor mij.
zou dan ook wel mee willen doen in een NK, dat brommerrace heb ik wel gezien , en minibiken lijkt me enorm gaaf, eendaagse evenementen, ding achter in de auto, je spulletjes netjes in orde hebben, inschrijfgeld wat nog betaalbaar is , leuke circuitjes, en ouwe jongens krentebrood gevoel ( als ik dit forum zo doorlees)
dus wie kan me een paar nuttige links geven om verder te kunnen ?
p.s. : mag dit : FunSport H2O Racer model van de site van http://www.funsportbikes.nl/