als je gewoon op kartbanen gaat races is ie toch wel weer handig.. ik heb eigelijks nog geen last van trillingen in me stuur gehad.WllmJn schreef:Maar je mag met een chinees geen races doen toch dus is die stuurdemper volkomen nutteloosganta schreef:stuurdemper is er voor dat je stuur niet gaat trillen tijdens de race, waardoor je onderuit kan gaan.de winter schreef: die stuurdemper is toch voor wheelys of zit ik er naast?
MT-7
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
ganta
- wimgrob
- forum gebruiker
gp3 replica
Kost in Amerika 699 dollar !!!!!
Is daar al op de markt.
Is daar al op de markt.
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!
-
JS racing zeeland
- felix
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik heb ze ook een week of 2 geleden al op *geen sponsor* zien staan,
Een stuurdemper zorgt er voor dat je stuur niet gaat trillen, bij hoge snelheden, en uit accelereren.
Het is Niet nodig, had ook eerst een stuurdemper, 2 keer kapot gegaan, dus 2 keer een nieuwe gekocht, rij nu zonder, is toch wel een duur grapje van 119 euro elke keer...
Zijn er mooi,
Alleen zijn wel aantal dingen anders, zoals er zitten geen ''wave'' schijfremmen op,
MvG Wilco
Een stuurdemper zorgt er voor dat je stuur niet gaat trillen, bij hoge snelheden, en uit accelereren.
Het is Niet nodig, had ook eerst een stuurdemper, 2 keer kapot gegaan, dus 2 keer een nieuwe gekocht, rij nu zonder, is toch wel een duur grapje van 119 euro elke keer...
Zijn er mooi,
Alleen zijn wel aantal dingen anders, zoals er zitten geen ''wave'' schijfremmen op,
MvG Wilco
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3818/vooorwilliefh2.jpg[/img]