Hey ik heb mij vandaag een polini scooterino gehaald.Het is een 6.2 pk model en trekt zeer goed ,moeilijk op de grond te houden.
hier enkele foto's.
Ik heb hem nu gestript voor hem grondig te poetsen en geroeste bouten te vervangen en een onderhoud uit te voeren en op te spuiten hier enkele foto's.
groeten
Update
vandaag gespoten mat zwart met een bordeaux rode schijn dus gewoon mat zwart over de kappen gespoten op de foto zie je het niet zo goed maar in het echt wel is ook mooier in het echt dan op de foto.
voor
na
Nu twijfel ik nog of ik stickers moet plaatsen.
groeten
Laatst gewijzigd door blanco220 op di 10 jan 2006, 22:02, 2 keer totaal gewijzigd.
ik heb heel eventjes gereden ik vindt hem toch iets moeilijker als mijn andere want die is midi.Maar is wel grappig zon ding.Maar gaat heel goed onderin ben chinees gewoon was even schrikken
groeten
nadeel van die scooterino's die voorbandjes komen niet goed op temparatuur want je hebt minder gewicht op je voorwiel omdat je meer recht op zit dan bij een gewone mini maar vind het echt leuke dingen..!! veel plezier er mee..
steurtje schreef:nadeel van die scooterino's die voorbandjes komen niet goed op temparatuur want je hebt minder gewicht op je voorwiel omdat je meer recht op zit dan bij een gewone mini maar vind het echt leuke dingen..!! veel plezier er mee..
dat voelde ik al aan van die gewicht het was moeilijk om hem op de grond te houden ik kon precies geen druk zetten op de stuur om hem op de grond te houden.Wel gevaarlijk
maar voor de rest vindt ik hem heel fijn
groeten
ik heb wel eens gehoord dat het mocht maar weet nie zkr..!!
maar om er nmc's mee te rijden zijn ze niet zo geschikt zo ik hier boven al zij je voorwiel komt niet op temparatuur!! dus glijd je voorbandje dan toch wel wat vlugger weg!
Een merk in z'n geheel wordt niet !CENCUUR!; dat gaat per type.
Er zijn hopen !CENCUUR! Polini's, zoals de 911. Dat zijn normale minibikes.. Deze is nogal anders, dus ik denk het niet!
Blijft natuurlijk wel een ontzettend tof ding!
heel leuk zo'n mini scooterino.
had de bike al zien staan op internet geloof ik of was het een andere?
eigenlijk ben ik echt heel benieuwd wat je nou ongeveer voor zo'n bike in deze staat 2 de hands betaald.. beetje grof om te vragen mischien..tog doe ik het. kan me evt ook een pb sturen ahah
iig hele vettebike..en heel veel suc6 ermee!
hier ff een foto van hoe het er uit ziet met iemand erop, omdat ik het persoonlijk tog vrij moeilijk vind om de grote nou ongeveer te bepalen
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
hey ik ben toch niet van plan wedstrijden te rijden dus maakt niet veel uit.
Deze heb ik van marktplaats.nl 500 euro geboden en ik ben hem direct gaan mogen halen.Op die site staan nog 2 scooterino's te koop in rotterdam.
Mogen ook weg voor weinig geld denk ik.Ik heb hem vandaag volledig gepoetst en gecontroleerd en bouten vervangen enz...
Morgen kappen spuiten dan plaats ik nieuwe foto's groeten