Ik lees en post de laatste tijd al wat mee hier op het forum ,dus het word de hoogste tijd dat ik me maar ook eens netjes voorstel.
Ik heet dus jarno kom uit alkmaar en rij een polini 911 replica geleverd door technoline.
Dus ik heb er een certificaat en framenummer dat ik er officieel mee mag racen.
Ik moet zeggen dat hij me echt super bevalt, geen problemen nog gehad.
Dat was met mijn eerste chinees wel andere koek
heb inmiddels een tecnigas uitlaat gemonteerd en een 6t tandwiel.
Bizeta koppeling met carbon schoentjes en bijpassend huis zijn onderweg
hier wat picca's:
Neuh vind het nog steeds mooie bikes en wens je er veel plezier mee (zal wel lukken). Alleen die kleurtjes staan me niet aan maar dat zou je vast al doorhebben .
Ja ik mag idd meedoen aan nmc, ook na het aanpassen van de koppeling.
Alleen moet ik wel de originele uitlaat erop zetten heb ik begrepen.
Ben het nu nog niet van plan, eerst maar wat meer ervaring opdoen.
Wie weet volgend jaar, maar dan schaf ik waarschijnlijk ook wel een fabrieksbike aan als het zover komt.
Ziet er goed uit ik heb er ook naar staan kijken bij Technoline, ik heb echter mijn replika bij Welink gekocht dat was een stuk goedkoper en ik ga geen wedstrijden rijden.
Ik ben wel benieuwd hoe je ervaring is nadat je die technigas uitlaat heb gemonteerd.
Ik zoek namelijk ook een snelle uitlaat voor mijn replica.
--even een PB.tje--
Eeey Jarno terug van vakantie
Mooie bike hoor, kleuren ..tja maar gaat als een kogel
Zeker een aanrader die uitlaat, heb hem ook gemonteerd nadat ik jarno over de baan zag vliegen.
gewoon de originele bocht laten zitten de technigas erover heen schuiven, linksachter een gaatje boren en de uitlaat met bijgeleverde beugel en busje vastzetten , beter is nog 2 zaagsnedes zagen in het stuk dat over je bocht gaat en een klem erop .
vandaag getest op de uithof , bijna 5sec. sneller op de baan met deze setup
Ja ben eindelijk terug van vakantie, bleef wat langer dan gepland.
Goed idee om 2 zaagsnedes te maken in de uitlaat en hem dan te klemmen op de originele bocht.
Is ff netter dan ik heb, ga ik ook maar zo doen denk ik.
Maar 5 seconden sneller dat is nogal wat!
Dat geeft tenminste aan wat voor een verschil het wel niet geeft.
En over de kleuren van mijn bike ben ook niet tevreden, hij word een deze weken overgespoten in Gunmetal metallic,ook heb ik een carbon voorspadbordje van Richard. D binnen en een origineel zwart polini dreambike tankje. Dus hij wordt weer aardig aangepast naar mijn wensen
Als hij gespoten is laat ff weten hoe dat met die tank afloopt, het schijn nogal een probleem te zijn die kunsstof tanken te spuiten.
Bij mij licht de helft van de verf er al af.
Ik heb ook veel problemen met die tankdop, ben ik al 2x verloren onderweg.
Jarno heeft wel een zwart polini dreambike tankje , en deze is waarschijnlijk wel van een andere plasticsoort gemaakt dan de Chinees.
Ik heb nog gesproken met een spuiter van een autobedrijf, en deze zei dat het misschien wel goed gaat als je een goede hechtprimer gebruikt en daarna de kleurlak spuit, maar garantie krijg je er niet op
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
Ik heb idd een origineel polini tankje.
Maar een maatje van mij is autospuiter/plaatwerker en die zegt dat het geen probleem is om het originele tankje te spuiten.
Als hij maar goed kaal wordt geschuurd,dan speciale plasic primer en dan gewone primer,licht schuren en in de kleur spuiten en blanke lak.
Dit alles wel tussentijds flink laten uitdampen.
Maar goed, ik ben niet van plan om de polini tank te spuiten,die laat ik zo als ie is omdat ik ook al een zwart carbon spatbordje heb.
Als het zover is zal ik iig het resultaat hier showen