het leuke aan deze bike is dat hij eigenlijk helemaal is opgebouwd uit rotzooi die ik nog had liggen! nu heb ik alles ff gemonteerd om te kijken hoe het zou rijden, en loopt echt zwaar boven mn verwachtingen!
bij de eerste dot gas wilde de voorkant al omhoog.... en ik heb nog helemaal niks afgesteld
wordt nog leuk... carters worden nog getuned.. snellere spullen erop. Ga er nu toch maar iets geld in stoppen heeft wel potentie!!
Ik vind het ook mooi dat je weer een iets ander soort frame hebt.. De meeste puch mini's hebben wel hetzelfde frame, maar ik heb nog geen 2 waterkoeler gezien die hetzelfde frame hebben..
Aangezien je frame het zitje niet helemaal ondersteund, bij de chineesjes is het vaakzo dat het deel achter het rubber zitje afbreekt. Of wordt je zitje nog door iets anders ondersteund?
basjee schreef:ziet er heel erg mooi uit..
zou je die zwarte kap over je cilinder er niet vanaf halen?
dat heet geforceerde koeling schat, is neit zomaar een kapje
je kunt hem er wel afhalen, maar ik weet niet of hij dan nog genog koelt ivm de stroming van de lucht
LG fout volgens mij...de kettinspanner zit iets lager, kijk maar naar de lijn van de ketting..daar zie je dat ie een "bobbel"er in krijgt..
Vette bike heel veel suc6 ermee!
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------