Uden 29-01-2006

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Uden 29-01-2006

Bericht door Gast »

Hallo,
het was vandaag weer een gezellig dagje in Uden :lol:
De baan was in het begin wel erg glad maar later ging het wel weer :P
Opzich kwam iedereen best goed vooruit behalve ik wanr ik had me achterban slap wat ik pas op het laatst in de gaten had...maar de laatste heat kon ik nog wel een beetje gas geven gelukkig :lol:
Wat me opviel is dat Luc snel rond ging als ik 5 rondjes had gereden was ie er al weer :lol: :shock: :lol:
Twan, Randall en kevin kwamen ook goed en snel vooruit alleen jammer dat Kevin er onderuit ging en toch zijn motortje vast bleef houden :shock:
Maar toen hij van de baan af kwam was het eerste wat hij zei...is mijn motortje beschadigd?? :twisted:
haha.....maar toch veel beterschap met je enkel...hè kevin :P
Maar we hebben toch nog fftjes kunnen trainen voor de wedstrijd die donderdag weer is in uden :lol:
groetjes pris :lol:
Twan maak jij ook nog een verslag????? :lol: :lol:
want die zijn stukken beter dan die van mij :wink:
Gast

Re: Uden 29-01-2006

Bericht door Gast »

Het was wel leuk vandaag ja.. alleen jammer dat het zo glad was , je kunt bijna niet uit je dakkie gaan :(
Voor de meeste tot donderdag...
( het verslag is niet slecht trouwens :P , zijn er trouwens ook nog wat foto's gemaakt :?: )

:evil: :o :) Daan(tje)
luc
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door luc »

jah het was erg glad ja maar het ging kei goed :D enzo op het laatst ging het best wel goed alleen ruben en mike hebben te veel vermogen op een koude baan :shock: dat is wel jammer maar het was wel heel erg gezelig :!: :!:

groetejs luc..
[img]http://img183.imageshack.us/img183/1107/luc20jg1.jpg[/img] www.lucvanrixtel.tk #20 Luc van Rixtel
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Mooi van de zinnen Luc :!: :lol: :wink: :lol:
Pris jou verslag is toch niet slecht????

Maar het was vandaag weer eens lekker gas geven. De Puch power is er dus. HAHAHAHA. Maar zonder gein het was weer erg gaaf.
Luc kan beter een klaxon op zijn bike bouwen want als die voorbij komt heb (ik tenminste) je het pas in de gaten als hij weer weg is.
Mike had zijn dag niet. Kan ook zijn omdat zijn vriendinnetje er was??? Maar het was dan ook Verrekte kopud en glad. Maar met de juiste druk in de banden ging het wel. En Jaja ik kan het weten. Nu komt de Puch Power om de hoek. Zelfsa Ruben had moeite om mij vandaag voorbij te komen. Kan natuurlijk ook zijn dat ik zo'n wel gevormd lichaam heb. :lol: :lol: :lol: :lol: Rond maar gezond. Indardaad jammer dat Kevin hard onderuit ging. Maar net als een echte heer liet hij zijn bike niet los. Dan maar een gat in zijn kuit (of daar ergens in de buurt). Volgens mij deed de hechting meer pijn dan de val zelf. Maar het bier smaakte hem niet minder.!!!!!!!!!!!!
Glenn leetd volgens mij elke dag meer. Nog even en dan hou ik die ook niet meer bij. Tja ik wordt ook ouder (ja ik moet toch een excuus hebben) zullen we maar zeggen. Of die kleine rakkers kenne geen angst. Ik denk zelf het laatste. !CENCUUR! wat gaan die kleine mannen hard.
Op enkele val partijen na ( de een wat harder dan de ander) was het weer goud van oud. Super tof dus.
Maar niet te min deed mijn Puchje het niet verkeerd vandaag.
Zeker niet met de juiste bande spanning (peter bedankt :wink: :lol: ) ja een knip oog moet wel want we wouden weten wat voor spanning onze "Dominee" had en perongeluk was zijn band ineens slap. Daarna op de spanning gebracht die wij dachten dat goed was en gassen met die handel.

Al met al een zeeeeeeeeeeeeeeeeer geslaagde dag.

Dus tot donderdag. Wanneer de DERDE WEDSTIJD voor de TRAXX cub is.

Groeten Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

leuke verslage.. ik vindt het altijd leuk om te lezen hoe mensen mijn passie delen..!
Gast

Bericht door Gast »

Jammer dat ik er niet kon zijn vandaag. Volgende keer ga ik ook weer mijn rondjes als amateur mini-biker rijden :)

Ik moet hier wel even melden dat team Nederland het vandaag geweldig gedaan heeft in de A1 GP race van Durban. Na een mislukte inhaal poging van Jos Verstappen om Frankrijk in de laatste ronde van de sprintrace te verslaan werd Jos geen 1ste, maar 16e

De race zelf ging zo goed dat hij vanaf de 16e plek uiteindelijk de race gewonnen heeft :) Hopelijk gaat het zo door. (Weet niet of dit hier op het forum thuis hoort, maar moest dit toch even melden)
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

Pet0rz schreef:Jammer dat ik er niet kon zijn vandaag. Volgende keer ga ik ook weer mijn rondjes als amateur mini-biker rijden :)

Ik moet hier wel even melden dat team Nederland het vandaag geweldig gedaan heeft in de A1 GP race van Durban. Na een mislukte inhaal poging van Jos Verstappen om Frankrijk in de laatste ronde van de sprintrace te verslaan werd Jos geen 1ste, maar 16e

De race zelf ging zo goed dat hij vanaf de 16e plek uiteindelijk de race gewonnen heeft :) Hopelijk gaat het zo door. (Weet niet of dit hier op het forum thuis hoort, maar moest dit toch even melden)
hier is een topic over in off-topic
blatapower1989

Bericht door blatapower1989 »

hey jah het was zeker weer gezllig alleen kloten dat de baan zo ontigelijk glad was :cry: maar jah k heb priscilla op 2 ronde's kunnen zetten uiteindelijk :lol: :lol: ondank dat mijn bandje te hard was en ik in de bochten ging drifften met mijn achterbandje :D :D en twan jah dat zal het wel aan gelegen hebben aan mike zijn vriendin :P :P :P nee is maar grapje mike hoor :o :lol:
Gast

Bericht door Gast »

blatapower1989 schreef:hey jah het was zeker weer gezllig alleen kloten dat de baan zo ontigelijk glad was :cry: maar jah k heb priscilla op 2 ronde's kunnen zetten uiteindelijk :lol: :lol: ondank dat mijn bandje te hard was en ik in de bochten ging drifften met mijn achterbandje :D :D en twan jah dat zal het wel aan gelegen hebben aan mike zijn vriendin :P :P :P nee is maar grapje mike hoor :o :lol:
ik ging van mezelf ook zo super slecht al zeg ik het zelf... :evil:
maar jasper...donderdag zou ik toch maar weer oppassen voordat je er weer afgaat... :twisted: :twisted:
want dan ga ik weer flink gas geven!!!!!!!!!! :roll: :oops: :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Als het donderdag maar geen gekloot meer is met steeds karten , minibiken en zo maar door , en dat de baan niet zo glad is..

gr Daan(tje)
Gast

Bericht door Gast »

Elite_Daan schreef:Als het donderdag maar geen gekloot meer is met steeds karten , minibiken en zo maar door , en dat de baan niet zo glad is..

gr Daan(tje)
maar de karts kunnen wel de baan mooi warm maken voor ons :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

Ja dat klopt:P
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Niet zo lullen "de baan was glad" ik en vele anderen gingen ook hard rond. Kan ook zijn dat het aan de Puch Power lag. :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Ja maar je moet toegeven dat iedereen rustiger deed als normaal :wink: :oops: :P
Gast

Bericht door Gast »

Elite_Daan schreef:Ja maar je moet toegeven dat iedereen rustiger deed als normaal :wink: :oops: :P
haha oke dat was aan de enek ant ook wel zo maar naar 5 hats ging iedereen opzich goed rond (behalve ik) :oops: :evil: :wink:
Plaats reactie