Uden 29-01-2006
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
-
Gast
vandaag wast echt niks bij mij.. die ...... koppeling kreeg ik weer eens niet goed.. mah jah toch wel weer schik gehad en leuk iedereen te zien..
dr zijn dr inderdaad verschillende HARD afgegaan.. een kereltje met een gele v-racer.. ik heb nog nooit iemand zo zien vliegen. met 30 tegen de banden.. hmm wa zulle we zeggen, mach..?
ma toch wast weer een gezellig dagje.
tot donderdag.
groet bezzl
dr zijn dr inderdaad verschillende HARD afgegaan.. een kereltje met een gele v-racer.. ik heb nog nooit iemand zo zien vliegen. met 30 tegen de banden.. hmm wa zulle we zeggen, mach..?
ma toch wast weer een gezellig dagje.
tot donderdag.
groet bezzl
hoi het was een geweldige dag!!!!priscilla schreef:maar de karts kunnen wel de baan mooi warm maken voor ons :twisted:Elite_Daan schreef:Als het donderdag maar geen gekloot meer is met steeds karten , minibiken en zo maar door , en dat de baan niet zo glad is..
gr Daan(tje)
en pris niet zeuren ik heb zelfs je banden nog warm gereeden
maar je ging rond als meisje(vrouw) van 80!!!!
dusssss donderdag weer echt gas geven
je kan het en dat weten we zet het tussen je oren even op een rij
dan kun je jasper donderdag weer voor bij!!!!!! sucses
Gr Talby
Laatst gewijzigd door Talby op zo 29 jan 2006, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Gast
ja toen de baden warm waren ging het op het laatste wel weer beter hoor...dat heb je zeker niet gezien??Talby schreef:hoi het was een geweldige dag!!!!priscilla schreef:maar de karts kunnen wel de baan mooi warm maken voor onsElite_Daan schreef:Als het donderdag maar geen gekloot meer is met steeds karten , minibiken en zo maar door , en dat de baan niet zo glad is..
gr Daan(tje)
een pris niet zeuren ik heb zelfs je banden nog warm gereeden
maar je ging rond als meisje(vrouw) van 80!!!!
dusssss donderdag weer echt gas geven
je kan het endat weten we zet het tussen je oren even op een rij
dan kun je jasper donderdag weer voor bij!!!!!! sucses
Gr Talby
groetjes pris
-
Gast
Ja Ja het was me het dagje wel..
en nee het ging niet slecht omdat mijn vriendin erbij was maar omdat ik voor deze baans omstandig heden een te groot tandwiel heb ik kan bijna geen gas geven..
maar daar word aan gewerkt..
dus donderdag gaan we knallen..
Yeahh..
en twan je moet toch eens gaan werken aan die bier buik van je joh die is niet voorbij te douwe..
hahaha..
en twan puch power gaat nog wel maar bier buik power niet he..
daarom had je ckr zo veel grip..
:D:D en ik geen grip beetje bier op de baan gooie ik snap hem..
Groetjess iedereen en ik zie iedereen donderdag..
M.v.G. Mikey..Minibikey..
Yeahh..
en twan je moet toch eens gaan werken aan die bier buik van je joh die is niet voorbij te douwe..
en twan puch power gaat nog wel maar bier buik power niet he..
daarom had je ckr zo veel grip..
Groetjess iedereen en ik zie iedereen donderdag..
M.v.G. Mikey..Minibikey..
-
Huubke
-
stevie-tai chi
en dan ben je heel heel erg blij dat je een helm op hebt..Huubke schreef:Ik v0nd het 0ok zeker vet alleen jammer dat de baan zo glad was de laatste heat ging ik 0ok hard op mijn bek en viel ik kei hard met mijn h0ofd op de gr0nd maar verders ging ik wel g0ed r0nd ik reed 0ok v0or de eerste keer met de gev0rderde mee
groetjes Rick
-
blatapower1989
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Jaja zo hoord dat ookluc schreef:hej twan ik heb donderdag een bel op mijn minibike oke ?? jah ik hou je eraan he![]()
![]()
Ja wat een weddenschap al niet doet he. Heerlijk helder Bavariablatapower1989 schreef: een krat bier)
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
-
Gast
sjonge jonge jonge zeg zijn buikske word steeds groter van twann straks kank er helemaal niet meer langs... whahahaha..
:D:D:D
en twan straks is die sport auto van je ook al te klijn als je zoon buik blijft houwden dan word het een schaalmodel...
HAHAHAHAHAHAHA...
:D:D:D:D
Grapje twan moet alemaal kunen in het *geen sponsor* team war..
M.v.G. mikey...minibikey...
en twan straks is die sport auto van je ook al te klijn als je zoon buik blijft houwden dan word het een schaalmodel...
Grapje twan moet alemaal kunen in het *geen sponsor* team war..
-
Gast
haha maar Twan dat is gewoon een buikje van de biertjes die je op hebt en mike krijg je er echt moeite mee om Twan voorbij te komen/?Blata team rijs schreef:sjonge jonge jonge zeg zijn buikske word steeds groter van twann straks kank er helemaal niet meer langs... whahahaha..![]()
![]()
:D:D:D
en twan straks is die sport auto van je ook al te klijn als je zoon buik blijft houwden dan word het een schaalmodel...![]()
HAHAHAHAHAHAHA...
:D:D:D:D
Grapje twan moet alemaal kunen in het *geen sponsor* team war..![]()
haha
ik spreek je nog wel...zijn jullie er donderdag ook bij??
groetjes pris