hoe veel uur met een zuiger,zuigerveer (blata 2.6)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
hoe veel uur met een zuiger,zuigerveer (blata 2.6)
hallo allemaal,na hoeveel uur moet ik de zuiger en zuigerveer vervangen van m,n originele blata 2.6 ?
-
Nicolaas-racing
-
schroefje
na 10 uur rijden gewoon kijken wat de staat van de zuiger is.feggy schreef:ja,het aantal uren +- die je met een zuiger kunt rijden,doen ze ook bij crossmotoren ,er zijn toch ook toeren tellers met uren tellers ?
Als deze niet goed meer is vervang dan ook gelijk de keerringen en evt het waterpomp riempje.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
puur theorie..
ligt aan zoveel factoren..
als je een x iets in je cilinder krijgt..waardoor je wand beschadigd is ofzo..en je zuiger slijt 10x sneller.
maar waarom meten ofzo?? het ''zaakje'' is zo gedemonteerd..
ligt aan zoveel factoren..
als je een x iets in je cilinder krijgt..waardoor je wand beschadigd is ofzo..en je zuiger slijt 10x sneller.
maar waarom meten ofzo?? het ''zaakje'' is zo gedemonteerd..
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
EEN NIEUWE SITE!!!
http://raceteamvangeel.nl/
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Even een antwoord wat wel relevant is,we hebben dit jaar met 1 en dezelfde zuiger gedaan en zo halverwege het seizoen een nieuwe zuigerveer gemonteerd.
Als je motor nieuw is zou je eerst je slotspeling moeten meten en na een tijd opnieuw,dan pas kun je zien wat de slijtage is.
We hebben dit jaar denk ik 80 uren gedraait met 1 zuiger en 2 zuiger veren.
1: 50 Castrol R2 olie voor de trainingen enz. en Castrol 747 olie voor de wedstrijden.
Als je motor nieuw is zou je eerst je slotspeling moeten meten en na een tijd opnieuw,dan pas kun je zien wat de slijtage is.
We hebben dit jaar denk ik 80 uren gedraait met 1 zuiger en 2 zuiger veren.
1: 50 Castrol R2 olie voor de trainingen enz. en Castrol 747 olie voor de wedstrijden.
- wimgrob
- forum gebruiker
zuiger
De motor van dit type Blata wordt zeer laag belast, de zuiger gaat dus ongeveer net zo lang mee als die van een niet opgevoerde brommer.
LANG dus !!!!!!!
LANG dus !!!!!!!
Walter kampioen 2009 SBO pitbike -10pk klasse, 2010 rijden we pitbike open !!!