vandaag wezen rijden in enschede was cker wel leuk alleen als de bike na een 12min rijden te warm wordt gaat ie slecht lopen ik denk dat dit ligt aan de warmetegraad v/d bougie er zit nu en NGK R 7 in
weet iemand welke bougie er hier in moet ik weet nl niet of de goede er nu inzit
even laten afkoelen en dan doet hij het weer goed
mja toen ging me ketting er 2 x af en toen was het gebeurt met het voortandwiel gewoon afgebroken, en de ketting knapte...
verder ging het echt goed
binnenkort meer foto's
grtzz
Laatst gewijzigd door Patrickn op ma 13 feb 2006, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Is dit al een 2006 uitvoering met de nieuwe zilverkleurige radiateur, deze zou geen last moeten hebben van overkokers
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
SuperBike schreef:Is dit al een 2006 uitvoering met de nieuwe zilverkleurige radiateur, deze zou geen last moeten hebben van overkokers
geen id of dit een 2006 model is ik heb gewoon een zwarte radiateur en ik had geen overkoker mijn bougie kan de hitte niet aan dus ik moet er 1 met een hogere warmtegraag hebben denk ik