stationair rijden

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Viper62

Bericht door Viper62 »

ligt aan je veren

Ik had t ook eerst als je m met t achterwiel omhoog stationair liet lopen ging t achterwiel als een dolle en stationair zonder gewicht er op reed hij weg..
Thijs van Rooy

Bericht door Thijs van Rooy »

ToMMoH schreef:mijnes trekt gigantisch goed op..

geloof me,

als je je std veren er nog op hebt dan maakt het echt een wereld van verschil ( zeker omdat het zo weinig kost :wink: )

als je nu het gas opentrek grijpt hij dus snel aan zeg maar 3000 toeren

met strakkere veren heb je 5000als aangrijppunt denk ik

en je blokje heeft meer pk bij de wat hogere toeren dus is dit beter voor het optrekken. ( je schoentjes slijt wel veeeeel sneller )
Gast

Bericht door Gast »

als ze bij de 5000 toeren pakken zijn je schoentjes zo weg hoor.
stevie-tai chi

Bericht door stevie-tai chi »

koop ff zon race koppeling van 45 euro wat ik je al zei.. die kan je instellen op hoeveel toeren je wil aangrijpen.. en die schoentjes zijn ook nog eens van hogere kwaliteit..
Carlos Keutel
forum gebruiker

Re: stationair rijden

Bericht door Carlos Keutel »

ToMMoH schreef:hallo,
sinds kort heb ik het probleem dat als ie stationair staat, hij gaat rijde.

Niet hard want je kan hem gewoon tegen houden, maar ik vind dit raar want ik had het nooit..

en me gashendel gaat opeens zwaarder.

weet iemand wat dit is?

Grtz Tom
Het zou het proberen waard zijn je carb mischien eens af te stellen? Heb je soms geen boekje erbij gekregen? Normaal word je aangeraden om dit eerst te lezen en dan pas te gaan rijden... kruipolie doet wonderen wat betreft je handvat (in de gaskabel dan he)
Jah zo is het.
Aikido gast
forum gebruiker

Bericht door Aikido gast »

heey als ik een tijdje me mini stil laat staan en kwil weer weg rijde dan begint ie te stotere en na 2 minuties ofso dan ist weer over :roll:
GRC RR #17 Senior standaard
Gast

Bericht door Gast »

ik dnek dat ie dan te rijk staat... heb ik ook als ik wegrij.
Gast

Bericht door Gast »

mijn probleem is juist dat ik hem niet stationair kan krijgen..als ik hem helemaal aandraai de stationair schroef dan valt ie ook uit als ik hem start maar voorderest als ik rij (dmv gas geven tijdens starten) doet hij het prima me bike

Gr.Doede
Gast

Bericht door Gast »

ik geef ook gas met starten.
Duitser

Bericht door Duitser »

Stevie Taichi schreef:

koop ff zon race koppeling van 45 euro wat ik je al zei.. die kan je instellen op hoeveel toeren je wil aangrijpen.. en die schoentjes zijn ook nog eens van hogere kwaliteit..
Waar kost ie dan 45, welke winkel, want dat is wel goedkoop!
Gast

Bericht door Gast »

Weten jullie misschien als je cilinder teveel benzine krijgt hoe je dat oplost? Ligt het aan je gasnaald?
Gast

Bericht door Gast »

tijdens stationair lopen?dan zou je de stationair schroef moeten proberen..tijdens het rijden teveel benzine?kijk dan ff naar de afstelling van je gasnaald :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Moet ik naar links draaien of juist naar rechts?
Gast

Bericht door Gast »

als je de stationair schroef rechts om draait (dus aandraaien) dan wordt je mengsel rijker..als je linksom draait wordt het mengsel armer wat jij in jou geval moet doen..

Gr.Doede
Gesloten