Alfano Toerentellers

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Silver

Alfano Toerentellers

Bericht door Silver »

Had dit merk zien staan op pcoketbikeforum.be in een topic nu vroeg ik mij af of er mensen van op dit forum ervaring hadde met deze "kleine" Computertjes ? Ik had gedacht aan dit modeltje http://www.alfano.be/a_fr/a141c.htm is dit de meer prijs waar tegenover een bzm of een zocchi?
schroefje

Re: Alfano Toerentellers

Bericht door schroefje »

Silver schreef:Had dit merk zien staan op pcoketbikeforum.be in een topic nu vroeg ik mij af of er mensen van op dit forum ervaring hadde met deze "kleine" Computertjes ? Ik had gedacht aan dit modeltje http://www.alfano.be/a_fr/a141c.htm is dit de meer prijs waar tegenover een bzm of een zocchi?
Niet echt handig lijkt mij :roll:
Silver

Bericht door Silver »

waarom lijkt u da nie echt handig is denkelijk niet zo groot hoor en gemakelijk krijg je alle info op .Temp,RPM,Rondetijden,rijtijd ....enz
psipakje
forum gebruiker
Contacteer:

teller

Bericht door psipakje »

ja maar hoe meer dingen erop zitten hoe minder je dr aan heb.
je heb tijdens het rijden geen tijd om erop te kijken en het word allemaal onoverzichtelijk(vind ik hoor)
ik heb gewoon een simpel tellertje erop zitten wat alleen toeren aangeeft.
deze gebruik ik vooral voor de koppeling af te stellen en om hoogste toerental na te checken.

groetjes
Silver

Bericht door Silver »

het is niet alleen voor tijdens het rijden he het enigste wat telt als je rijdt is de temp .Maar aan de hand van de toerentallen en de ronde tijden enzo kan je toch veel beter je motortje afstellen ?
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Jazeker,ik vind het best wel handig. En je moet ook niet onder het rijden kijken maar voor na het rijden.

Kan je super alles mee afstellen en controleren.

Zeker wel goed!
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Wat ga je nu doen..? deze kopen of iets anders ?
Silver

Bericht door Silver »

Weet ik noch niet zekers denk wel de deze maar dat is pas voor na krokus verlof als ik terug kom van skivakantie . Ik hoop wel dat er genoeg baanen zijn met een magneet strip die compatibel is met deze meter anders heb ik er niet veel aan . Maar denk het wel.
Plaats reactie