Demo Rijden *geen sponsor* Minibikes in Den Bosch

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Demo Rijden *geen sponsor* Minibikes in Den Bosch

Bericht door Twan »

Het was me het dagje wel zeg. Ben bekaf.
Maar wel een leuk dagje. Sleutel heeft (neem ik aan) besloten om een nieuw project te beginnen, want hij ging harder rond op de bike van Sissi dan op zijn gruwelijke snelle Zundap. De Blata van Sissi heeft flink op zijn donder gehad vandaag. Het was zelfs zo erg als Sissi een volle blaas had en die even ging legen zag Sleutel mooi zijn kans om de bike van Sissi weer snel te kapen.

In het begin konden de bikerijders niet zo goed rond omdat het erg glad was. MAAR................... daar tegenover konden de quadjes van Leon en van mij erg hard rond. Op het laatst leek het wel of er geen stand meer op het gashendel stond en wel de dichte stand. De mooie doordraaier werd dan ook door ons als enige volgas genomen (tja 4 wielen he).
In enkele bochten was het even denken van "leven en laten leven" we gaven elkaar maar net genoeg ruimte om met zijn tweeën langs elkaar door de bochten te vliegen. Helaas heb ik waarschijnlijk het toplagertje eruit gereden zodat ik de strijd vanaf een uur of 1 heb moeten staken.

Omdat Rosco schijnbaar niet goed rond kon komen had hij compleet in zijn pak met helm en bescherming om de fiets van de mevrouw van de RAP maar genomen en ging daar de baan op rond. Tja je moet iets als je een te snelle bike hebt.

Tja en dan blijft Aki Bono over. Wat moet je daar over zeggen?????????
Met zijn mooie nieuwe helm heeft hij vandaag eindelijk eens een voordeel gehad met zijn kroegachtig gebouwd lichaam. De 95kg en een zak Cement hadden zoveel druk op de banden weten de produceren dat hij niet snel ging schuiven. Maar ik moet zeggen dat hij zeker niet slecht rond ging. Dus Aki...........je gaat vooruit.

Maar dat mocht de pret niet drukken, want de snelle rijders kregen toch de smaak weer te pakken. Ruben ging vol goede moed achter Luc aan maar kwam na een paar ronden toch echt bekaf maar eens even aan de kant staan uitpuffen. Het was dan ook mooi om te zien hoe Luc, Mike, Ruben, Leon, Adje en nog meer snellle mannen goed op dreef kwamen. Maar het bleef op sommige plekken toch echt wel opletten. Te veel op het gas en hopla daar ging de achterkant.

Speciale dank gaat ook uit naar de mensen van de RAP die ook hebben genoten. Alles was perfect geregeld en niets noemenswaardig gebeurd.

Volgens mij heeft iedereen flink genoten en jaaaaa er reed zelfs een Puchje mee!!!!!!!!!!!!!!!

De mensen die morgen gaan. Veel plezier en kijk uit.

Groeten Twan
Laatst gewijzigd door Twan op za 11 feb 2006, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

Weer een TOP verslag Twan =D>
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Oh ja ik heb geen foto's want ik heb gefilmd deze keer. :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
luc
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door luc »

heuj twan een toppie verslag man :wink: =D>

groetjes luc en succes met je qaud :oops: :D houdoe he
[img]http://img183.imageshack.us/img183/1107/luc20jg1.jpg[/img] www.lucvanrixtel.tk #20 Luc van Rixtel
Sleutel
forum gebruiker
Contacteer:

Re: Demo Rijden *geen sponsor* Minibikes in Den Bosch

Bericht door Sleutel »

Twan schreef:Het was me het dagje wel zeg. Ben bekaf.
Maar wel een leuk dagje. Sleutel heeft (neem ik aan) besloten om een nieuw project te beginnen, want hij ging harder rond op de bike van Sissi dan op zijn gruwelijke snelle Zundap. De Blata van Sissi heeft flink op zijn donder gehad vandaag. Het was zelfs zo erg als Sissi een volle blaas had en die even ging legen zag Sleutel mooi zijn kans om de bike van Sissi weer snel te kapen.Groeten Twan
Mooi verslag kerel :D

Ja Twan dat ding rijd echt geweldig, heb het goed naar mijn zin gehad vandaag :lol:
En wat je zegt, ik heb weer wat iedeetjes voor het nieuwe projekt :idea:
Ik denk trouwens dat de Blata nu ook wel ingereden is :D

Het was allemaal ook goed georganiseerd Afbeelding

Tip...leen als kind nooit je speelgoed aan je ouders uit (zeker niet als Twan je pappa is) :wink:

Groet Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
luc
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door luc »

heuj sleutel rij jij ook wedstrijde :?: :?:

haha groetjes luc
[img]http://img183.imageshack.us/img183/1107/luc20jg1.jpg[/img] www.lucvanrixtel.tk #20 Luc van Rixtel
Gast

Bericht door Gast »

Het was egt leuk en mooi vandaag , vondt ik , jammer dat ik morgen niet kan :( :cry:
ganta

Bericht door ganta »

mooi verslag :)

wat gaat nou eigelijk beter/sneller door de bocht.. zo'n quad of minibike?
als ik dit lees, lijkt het alsof een quad ook aardig snel door de bochten gaat.

ga je de film ook nog online zetten?
Sleutel
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

luc schreef:heuj sleutel rij jij ook wedstrijde :?: :?:

haha groetjes luc
Ja luc, ik rij dit jaar in de zelfbouw klasse...Waarom vraag je dat?
ganta schreef:mooi verslag :)wat gaat nou eigelijk beter/sneller door de bocht.. zo'n quad of minibike?
als ik dit lees, lijkt het alsof een quad ook aardig snel door de bochten gaat.
De quads hebben op beton wat meer te vertellen dan de bikejes :wink:
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

Mannen (en natuurlijk ook de vrouwen)

het was beestachtig gezellig vandaag bij die bosche bollen :wink:
in het begin heeft mijn bike bij zijn broertjes en zusjes in de stand gestaan van Meneer Theo en Mevrouw Ingrid :wink: maar in de middag moest ook mijn bike eraan geloven en sinds ik met een Hank koppeling rijd moet ik zeggen dat ik er nog meer plezier in begin te krijgen.....

die mannen zoals Ruben en Luc gingen vandaag ook super rond en zoals Twan al aangaf gingen de quads ook kei goed !!!

Achteraf zijn we nog even in de stad wezen naborrelen, dit was een echt feest......... Toppie gewoon! Dan komt de ware aard naar boven in sommigen :roll: :wink:

Als het morgen weer zo gezellig word als vandaag, dan gaat dat zekers goedkomen.
Tja en dan blijft Aki Bono over. Wat moet je daar over zeggen?????????
Met zijn mooie nieuwe helm heeft hij vandaag eindelijk eens een voordeel gehad met zijn kroegachtig gebouwd lichaam. De 95kg en een zak Cement hadden zoveel druk op de banden weten de produceren dat hij niet snel ging schuiven. Maar ik moet zeggen dat hij zeker niet slecht rond ging. Dus Aki...........je gaat vooruit.
Daar moet ik je gelijk in geven Twan , het ging beter dan gedacht, ik kom op het rechte stuk niet helemaal uit met mijn overbrenging , maar verders ging het zekers niet slecht :twisted:
KlukKluk

Bericht door KlukKluk »

twam mooi verslag jonge
we hebben weer genoten vandaag.wel een beetje glad maar als je een beetje indegaten hebt waar de grens ligt was het wel te doen.
of niet Mike Luc en Cees? groetjes Ruben
Sissi
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Sissi »

Hoi Allemaal...

Het was KEI gezellig in Brabant :lol:

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad... en mijn bike volgens mij ook.

Helaas voor de mensen die er niet bij waren.. Ik heb ook geen foto's gemaakt.. (sissi was te druk met rijden)

Vandaag heb ik een hoop mensen eens een beetje beter leren kennen..
Ik weet nu dat Ruben, Mega moet zweten om Luc bij te houden..
en dat Patrick, de Clown van het stel is.. met zijn "five a clock" wheelie
(hihihi) gelukkig had hij zich niet bezeerd!!!
en Twan mega goed het publiek kan vermaken, door met de quad op twee wielen een showtje te geven.

Er werd ook goed voor ons gezorgd door theo en Ingrid.. koffie en lekkers in overvloed... :lol:

Al met al een top dag...

Ik ga nu mijn tanden poetsen Afbeelding en naar bed (ik ben kapot)

Groetjes Sissi
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

Sleutel schreef:Tip...leen als kind nooit je speelgoed aan je ouders uit (zeker niet als Twan je pappa is) :wink:

Groet Cees
Gelukkig kan ze nog niet lezen :wink: :wink:

Maar een stuntje weg geven op de quad werd inderdaad door velen wel leuk gevonden. Mooi de hele hal op 2 wielen rond. :lol: :lol: :lol:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Altijd Twan met die mooie verslagen :!:
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Nou twan het ging vandaag beter dan gisteren... het was knallen ruben en luc gingen hard rond ik ging zelf ook aardig rond al zeg ik het zelf.. :wink:.... Luc was een beetje te gretig toen ik hem voorbij was waardoor hij van zijn bike viel en zijn bike een paar keer over de kop sloeg... wat er met zijn bike was??? krom stuur en hij heeft nog een ander kopelings huis moeten heben voor luc was het zijn dagje wel pfff.. hij heeft veel pech gehad het was minder glad als gisteren dus konde vol het gas open trekken..!!!!
Ruben en ik heben nog 2x geracet tegen die stunt moter en er gewoon uit gereden.. ik heb in totaal 3x tegen die motor gereden ruben moest eerder stoppen in verband met zijn werk... :wink: Ruben heeft het volgens mij ook aardig naar zijn zin gehad...He sjanzz ball.. :P :P

He ruben zoow das een lekker wijf haar cilindertje wil ik wel ff uit honen..:P:P:P die grappe maker maar het was gezellig vandaag dus het was weer een sucses volle demo dag.. :D :D

M.v.G....Mikey...Minibikey...
Plaats reactie