Demo Rijden *geen sponsor* Minibikes in Den Bosch
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Twan
- forum gebruiker
- Contacteer:
Tja vandaag even naar de schoonouders in Friesland (560km pfffffff) geweest dus moest ik ook verstek laten gaan.
Maar gelukkig gaan de dingen ook gewoon door als ik er niet bij ben.
Greetzzzzzzzzzz Twan
Maar gelukkig gaan de dingen ook gewoon door als ik er niet bij ben.
Greetzzzzzzzzzz Twan
Laatst gewijzigd door Twan op zo 12 feb 2006, 20:54, 2 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
- bokkiejr
- forum gebruiker
- Contacteer:
cool
het was erg cool om demo te rijden.Eg leuk veel mensen waren er om de minibikes te bekijken.
Jammer dat de blata van mijn vast gelopen is maar ja doe je niks aan.
En ruben nog bedankt voor het helpen met mijn bike.
groetjes Bokkie JR
www.suzukimotorfan.tk
Jammer dat de blata van mijn vast gelopen is maar ja doe je niks aan.
En ruben nog bedankt voor het helpen met mijn bike.
groetjes Bokkie JR
www.suzukimotorfan.tk
- Sleutel
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: cool
Oei... dat is niet zo mooi...enig idee wat de oorzaak isbokkiejr schreef: Jammer dat de blata van mijn vast gelopen is maar ja doe je niks aan.
Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
-
Reijs Racing Team
-
schroefje
Idd wil ik ookw le eens heel graag horen dit is het 1e bericht wat mij bereikt dat er iemand zijn Blata vast heeft genaaid.Sleutel schreef:Oei... dat is niet zo mooi...enig idee wat de oorzaak isbokkiejr schreef: Jammer dat de blata van mijn vast gelopen is maar ja doe je niks aan.
Cees
hey hey ,
ook aki bono was weer van de partij vandaag
Mijn blata heeft vanacht in de stand van Ome Theo gestaan met zijn broertjes en zusjes en de rest van de dag in de demo hal
Het ging weer leuk vandaag. Rosco P. Coltrane heeft vliegles genomen, Ruben maakte een nood stoppie en nog iemand anders vloog in de banden, waardoor hij een beetje blauwe ballen kreeg
Verders had ik vandaag de duivel op de helm zitten en die ging lekker mee rond
Pris en Cindy reden ook vandaag en die dames kwamen ook mooi rond op de gladde betonvloer...
Gegroet U allen namens Aki Bono , ik verdwijn nu mijn nest in, want ik ben bekaf...
Wel nog bedankt aan de mensen van de RAP die ons deze dagen voorzien hebben van EHBO en die ons in de gaten hielden of dat we wel met het vizier dicht reden
ook aki bono was weer van de partij vandaag
Het ging weer leuk vandaag. Rosco P. Coltrane heeft vliegles genomen, Ruben maakte een nood stoppie en nog iemand anders vloog in de banden, waardoor hij een beetje blauwe ballen kreeg
Verders had ik vandaag de duivel op de helm zitten en die ging lekker mee rond
Pris en Cindy reden ook vandaag en die dames kwamen ook mooi rond op de gladde betonvloer...
Gegroet U allen namens Aki Bono , ik verdwijn nu mijn nest in, want ik ben bekaf...
Wel nog bedankt aan de mensen van de RAP die ons deze dagen voorzien hebben van EHBO en die ons in de gaten hielden of dat we wel met het vizier dicht reden
volgens mij was het een losgeslagen pistonpenclip......schroefje schreef:Idd wil ik ookw le eens heel graag horen dit is het 1e bericht wat mij bereikt dat er iemand zijn Blata vast heeft genaaid.Sleutel schreef:Oei... dat is niet zo mooi...enig idee wat de oorzaak isbokkiejr schreef: Jammer dat de blata van mijn vast gelopen is maar ja doe je niks aan.
Cees
In de meeste gevallen van vastlopen staat hij te arm op de naald of hoofd sproeier, en gezien het vandaag aardig koud was is dit niet onmogelijk, de kleur van de bougie kan hier uitslag over geven.Sleutel schreef:Oei... dat is niet zo mooi...enig idee wat de oorzaak isbokkiejr schreef: Jammer dat de blata van mijn vast gelopen is maar ja doe je niks aan.
Cees
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
-
Merlin
Iedereen had het goed naar z'n zin daar in Den Bosch...
Veel grote smiles...
vooral toen Ruben en Mike die 600 Kawa er uit trokken....en niet zomaar een beetje ook...dat was wel een reusachtige kick en hopelijk een goede reclame voor Theo. Want laten we eerlijk zijn...hij had het weer beregoed geregeld die Theo.
Jongens, bedankt maar weer voor de gezelligheid, ik geniet er telkens weer van..wat een ploeg!!!!
Groetjes, wal wil wel
Veel grote smiles...
Jongens, bedankt maar weer voor de gezelligheid, ik geniet er telkens weer van..wat een ploeg!!!!
Groetjes, wal wil wel
-
Huubke
-
Gast
-
schroefje
*HANK* schreef:In de meeste gevallen van vastlopen staat hij te arm op de naald of hoofd sproeier, en gezien het vandaag aardig koud was is dit niet onmogelijk, de kleur van de bougie kan hier uitslag over geven.Sleutel schreef:Oei... dat is niet zo mooi...enig idee wat de oorzaak isbokkiejr schreef: Jammer dat de blata van mijn vast gelopen is maar ja doe je niks aan.
Cees
Euhhh maby ik verkeerd maar in de winter staat hij toch rijker dan in de zomer?