Demo Rijden *geen sponsor* Minibikes in Den Bosch
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- bokkiejr
- forum gebruiker
- Contacteer:
het antwoord
Iedereeen vraag wat er aan de hand was.Hier is het dan het een losgeslagen pistonpenclip.Daar kan ik zelf niks aan doen volgen de mensen die mijn hebben geholpen van reijesminibikes en ook ruben.Maar Nu is alles erg beschadicht van binnen overal zitten losse stukjes in.Alles moet denk ik vervangen worden.Ik hoop dat het snel goed komt alles maar kan wel janken zo !CENSUUR! vind ik het.En het is nog geen eens mijn eigen schuld maar ja.
Als ik iets niets weet horen jullie het jongens.
Groetjes bokkie JR
www.suzukimotorfan.tk
Groetjes bokkie JR
www.suzukimotorfan.tk
Laatst gewijzigd door bokkiejr op ma 13 feb 2006, 09:53, 2 keer totaal gewijzigd.
- bokkiejr
- forum gebruiker
- Contacteer:
het antwoord
Iedereeen vraag wat er aan de hand was.Hier is het dan het een losgeslagen pistonpenclip.Daar kan ik zelf niks aan doen volgen de mensen die mijn hebben geholpen van reijesminibikes en ook ruben.Maar Nu is alles erg beschadicht van binnen overal zitten losse stukjes in.Alles moet denk ik vervangen worden.Ik hoop dat het snel goed komt alles maal kan wel janken zo !CENSUUR! vind ik het.En het is nog geen eensmijn eigen schuld maar ja.
Groetjes bokkie JR
www.suzukimotorfan.tk
Groetjes bokkie JR
www.suzukimotorfan.tk
-
Gast
-
Jeffrey#28
beurs
Ik vond het ook super vet...jammeer dat die *)&*$()@^&$@^-minibike weer naar de klote is...maar dat komt goed dat weet ik c-ker...
Mooi nieuwe vriendjes gemaakt...fniej Pris
Theo, en de rest...BEDANKT! Patrick, Arno bedankt voor het meerijden...gewoon allemaal bedankt!
Groetjes Jeffrey!
Mooi nieuwe vriendjes gemaakt...fniej Pris
Theo, en de rest...BEDANKT! Patrick, Arno bedankt voor het meerijden...gewoon allemaal bedankt!
Groetjes Jeffrey!
-
KlukKluk
Re: het antwoord
[quote="bokkiejr"]Iedereeen vraag wat er aan de hand was.Hier is het dan het een losgeslagen pistonpenclip
ja het pistonpenclipje is eruit gekomen waarschijnlijk bij montage verbogen en veerkracht verloren. pistonpenclipuitsparing is dan ook behoorlijk weg gesmolten dat kan alleen maar gebeuren als de clip niet voldoende trak in de uitsparing ligt.zodat de clip kan gaan trillen in het zuigertje door die trilling begint het aluminium als het ware te smelten en komt het clipje los te liggen.onderweg komt hij een spoelpoort tegen.
en dan wind het clipje het van de cilinder hoor.
jullie willen trouwens niet weten wat zo'n clipje weegt bij 12.500 r/pm.
groetjes ruben
ja het pistonpenclipje is eruit gekomen waarschijnlijk bij montage verbogen en veerkracht verloren. pistonpenclipuitsparing is dan ook behoorlijk weg gesmolten dat kan alleen maar gebeuren als de clip niet voldoende trak in de uitsparing ligt.zodat de clip kan gaan trillen in het zuigertje door die trilling begint het aluminium als het ware te smelten en komt het clipje los te liggen.onderweg komt hij een spoelpoort tegen.
en dan wind het clipje het van de cilinder hoor.
jullie willen trouwens niet weten wat zo'n clipje weegt bij 12.500 r/pm.
groetjes ruben
- bokkiejr
- forum gebruiker
- Contacteer:
ruben
Bedank ruben voor het omschrijven ervan dank je wel.
En ook super dat je me geholpen heb
En het demo rijden was voor herhaling vatbaar.Iedereen bedankt het was erg cool.
groetjes Bokkie jr
www.suzukimotorfan.tk
En ook super dat je me geholpen heb
En het demo rijden was voor herhaling vatbaar.Iedereen bedankt het was erg cool.
groetjes Bokkie jr
www.suzukimotorfan.tk
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: cool
Dat heb je inderdaad verkeert,als je s'winters je sproeiers niet aanpast dan staat ie absoluut te arm.schroefje schreef:*HANK* schreef:In de meeste gevallen van vastlopen staat hij te arm op de naald of hoofd sproeier, en gezien het vandaag aardig koud was is dit niet onmogelijk, de kleur van de bougie kan hier uitslag over geven.Sleutel schreef: Oei... dat is niet zo mooi...enig idee wat de oorzaak is
Cees
Euhhh maby ik verkeerd maar in de winter staat hij toch rijker dan in de zomer?
-
Gast
Re: prisje
haha is toch zoJeffrey#701 schreef:
we praten wel via prive berichten verder
Laatst gewijzigd door Gast op ma 13 feb 2006, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
schroefje
Re: cool
mark#41 schreef:Dat heb je inderdaad verkeert,als je s'winters je sproeiers niet aanpast dan staat ie absoluut te arm.
Ik was niet zo duidelijk
Laatst gewijzigd door schroefje op ma 13 feb 2006, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
blatapower1989
-
Gast
Ja het was inderdaat reuze gezellig en jasper zo glad vond ik het niet heeft aan jou gelegen dat probleen had ik zaterdag's ook dat ik het glad vond lach gewoon aan me eigen dan geef jij te veel gas in de bocht ik geef bijna geen gas in de bocht en ik stuurde ook bijna niet...
Maar jasper als je iets over dat plaatje aan luc wilt vragen moet je dat niet bij verslag neer zeten dan moet je hem een PBtje sturen.. want anders krijgt iedereen daar weer gezijk door want twan zit daar heel erg op te leten jasper dus bij deze NIET MEER DOEN!!!!!....
M.v.G...Mikey..Minibikey...
Maar jasper als je iets over dat plaatje aan luc wilt vragen moet je dat niet bij verslag neer zeten dan moet je hem een PBtje sturen.. want anders krijgt iedereen daar weer gezijk door want twan zit daar heel erg op te leten jasper dus bij deze NIET MEER DOEN!!!!!....
M.v.G...Mikey..Minibikey...
-
ganta
bedoel je hiermee dat ze beter rijden?Sleutel schreef:Ja luc, ik rij dit jaar in de zelfbouw klasse...Waarom vraag je dat?luc schreef:heuj sleutel rij jij ook wedstrijde![]()
![]()
haha groetjes luc
De quads hebben op beton wat meer te vertellen dan de bikejesganta schreef:mooi verslag :)wat gaat nou eigelijk beter/sneller door de bocht.. zo'n quad of minibike?
als ik dit lees, lijkt het alsof een quad ook aardig snel door de bochten gaat.