Hornbach training 12-02-06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

edgo

Bericht door edgo »

ruud schreef:Nee de schade is er gelukkig niet maarja zulk risico loop je nu eenmaal dat er bij een val wat kapot kan gaan maarja.En die massage goed idee ja :wink:

Als je dan maar geen heet-loper krijgt :lol: :wink:
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Haha :lol:
Nou ik wil nooit meer zo,n pijn hebben jeetje was echt een gemene pijn,maarja volgende keer ga ik weer even hard door die bocht :oops: Maar Edgo was je zoontje niet geschrokken door mijn val ?
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Valeray
forum gebruiker

Bericht door Valeray »

ruud schreef:Haha :lol:
Nou ik wil nooit meer zo,n pijn hebben jeetje was echt een gemene pijn,maarja volgende keer ga ik weer even hard door die bocht :oops: Maar Edgo was je zoontje niet geschrokken door mijn val ?

Tuurlijk niet :!: wie boeit het nou dat jy valt :wink: ?

Nee hoor ruudje grapje :wink: sterkte met je ding :P
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
edgo

Bericht door edgo »

ruud schreef:Haha :lol:
Nou volgens mij viel dat wel mee,hij was meer van onder de indruk,hoe snel je voorbij vloog :D
ruud
forum gebruiker

Bericht door ruud »

Ja voor zo,n kleintje is het wel schrikken als iemand zo hard valt ik weet niet of hij de val zelf heeft gezien? Maarja het herstel verloopt spoedig dus we kunnen er weer voor gaan :)
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Plaats reactie