heeft iemand hier ervaring mee,want ik hoor ook 'hou het bij Blata kopp'. Zocchi lijkt mij meer stel mogelijkheden.
koppeling voor blata 14jr
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
koppeling voor blata 14jr
Hey, ik wil een carbon kopp. op mijn blata 14 jr ik dacht een Zocchi.
heeft iemand hier ervaring mee,want ik hoor ook 'hou het bij Blata kopp'. Zocchi lijkt mij meer stel mogelijkheden.

-
schroefje
Re: koppeling voor blata 14jr
Stel mogenlijkheid is exact hetzelfde alleen het frictiematriaal is anders,IMO vind ik de Zocchie niet veel gezien deze gelamineerde schoenen heeft ik zou *HANK* een Pm sturen die kan jouw Blata koppeling ook aanpassen.minicooper schreef:Hey, ik wil een carbon kopp. op mijn blata 14 jr ik dacht een Zocchi.
heeft iemand hier ervaring mee,want ik hoor ook 'hou het bij Blata kopp'. Zocchi lijkt mij meer stel mogelijkheden.![]()
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Je standaard blata koppeling is prima er zijn nieuwe schoentjes voor te verkrijgen en diverse types veren.Ook kun je de schoenen verzwaren.
Zochi is ook uitstekend,maar voor je de voor jou geschikte combinatie hebt ben je er vast al flauw van het uit zoeken. ¨2 of 3 schoens,carbon of andere voering,gele rode of blauwe veren ,stalen of alu achterplaat ,zonder of met gewichtjes,en zoja hoeveel gewicht enz.
Zochi is ook uitstekend,maar voor je de voor jou geschikte combinatie hebt ben je er vast al flauw van het uit zoeken. ¨2 of 3 schoens,carbon of andere voering,gele rode of blauwe veren ,stalen of alu achterplaat ,zonder of met gewichtjes,en zoja hoeveel gewicht enz.