Hallo
Het was inderdaat lekker druk in zaltbommel, ik begreep van de eigenaar 63 rijders.
En het ging weer hard vandaag, zeker toen we met een groepje snelle rijders bij elkaar zaten, ik dacht "boertje", Luc, Hank, en nog een Blata rijder en de broers uit vianen met de 4 takt en nog een rijder met een chinees, echt met zu'n alle treintje rijden en met mooie uit rem acties aan het einde van de rechte stukken.
En het ging echt op het op het randje, maar gelukkig lieten we elkaar wel de ruimte, ook met het aanremmen het voorwiel op 10 cm van de achterband van de voorganger, ik vond het prachtig lekker een beetje strijd met elkaar.
Ja en inderdaat een aanrijding gehad met een rijder op het rechte stuk, we kwamen samen het rechte stuk op, en we zaten naast elkaar en ik voelde al dat hij met zijn stuur tegen mijn knie aankwam, maar ik kon ook niet meer naar binnen om meer ruimte te geven, met als gevolg dat hij zijn bike niet meer kon houden en viel.
Gelukkig heeft hij zelf niets, maar de bike zag er wat minder fraai uit, het zitje heeft de valpartij niet overleeft.
Ik vind het rot dat het gebeurd is, maar ik kon nergens heen om het te voor komen.
Maar al met al weer een leuke traning deze zondag.
Tot de volgende keer maar weer.
En Cees ga maar snel een nieuw zitje regelen voor sisi anders moet je weer in de schuur slapen.

Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!