DoC's Sendai Aikido upd pag.8(2) (verkocht)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
stevie-tai chi
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik heb gisteravond van dat epoxy spul eroverheen gedaan, en zit muurvaststevie-tai chi schreef:voor dat scheurtje ga je togh niet gelijk een hele nieuwe tankzit halen ?
matje polyesther met goed veel epoxy is veel beter... en goedkoper..!
Ik kon hem alleen niet terug beugen zodat het beter hecht maar als die goed opgedroogt is dan doe ik er wat van dat sterke tape overheen en dan moet het zeker wel lukken.

www.Indoorminibike.nl
-
Patrickn
-
stevie-tai chi
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
stevie-tai chi
alleen aan de binnenkant..!! en ja dat werkt heel erg goed.. er zal nooit weer een scheur in komenMuesli_Reep schreef:heuh?, je hele kap insmeren met epoxy ?stevie-tai chi schreef:als je nog wat van dat spul over hebt kan je beter gelijk je hele kap even doen..strax moet je weer en mooier wordt het er niet op
werkt wel goed denk ik :O
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Even wat anders:
Ik krijg waarschijnlijk deze week mijn technigas+butterfly+rocketkey binnen nu is mijn vraag is het verstandig mijn krukas te vervangen
, zoja wanneer ongeveer.
Omdat hij natuurlijk dan wel een opleier krijgt.
PS: er zit al een racemembraam op, en er zit een bigbore op(zonder booster)
Ik krijg waarschijnlijk deze week mijn technigas+butterfly+rocketkey binnen nu is mijn vraag is het verstandig mijn krukas te vervangen
www.Indoorminibike.nl
-
Gast
-
ronnie meuleners
zou alleen even andere lagers plaatsen, skf c3DoC schreef:Even wat anders:
Ik krijg waarschijnlijk deze week mijn technigas+butterfly+rocketkey binnen nu is mijn vraag is het verstandig mijn krukas te vervangen, zoja wanneer ongeveer.
andere krukas is nog niet echt direct nodig hoor.
maar werkt wel weer wat beter als je het zou doen kies dan voor een volle krukas die zorgt voor een beter cartervulling.
maar echt nodig ??? ik zeg neej, niet echt.
groeten ronnie..
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
@Clint
65km/h is best hard mijn top lig nu 47km/h op de kartbaan maarjah dat is de kartbaan kan je niet echt een topspeed neerzetten,misschien ga ik binnekort weer op een prive terrein met mijn butterfly carb en technigas kijken hoe hij dan reageert
@ronnie meuleners
Owk, dus kan je nog wel een maandje of 2 op rijden..maar als ik lagers ga vervangen dan vervang ik denk ik gelijk de krukas ben dan toch bezig.
En volle krukas zat ik inderdaad ook aan te denken jah.
Grz DoC
65km/h is best hard mijn top lig nu 47km/h op de kartbaan maarjah dat is de kartbaan kan je niet echt een topspeed neerzetten,misschien ga ik binnekort weer op een prive terrein met mijn butterfly carb en technigas kijken hoe hij dan reageert
@ronnie meuleners
Owk, dus kan je nog wel een maandje of 2 op rijden..maar als ik lagers ga vervangen dan vervang ik denk ik gelijk de krukas ben dan toch bezig.
En volle krukas zat ik inderdaad ook aan te denken jah.
Grz DoC
www.Indoorminibike.nl
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Hier een update:

De volgende veranderingen staan erop:
Snelgas
Technigas
Butterfly carb
DDM Racing luchtfilter
Nieuwe binnen+buitenkabelgas
(de onderkuip had ik alleen niet gemonteerd)
Het afstellen van mijn butterfly was ik wel ff mee bezig maar uiteindelijk was hij perfect afgesteld.
Ik heb de top van 60.0 km/h gehaald hoewel het nog niet voelde dat ik de top had gehaald.

De volgende veranderingen staan erop:
Snelgas
Technigas
Butterfly carb
DDM Racing luchtfilter
Nieuwe binnen+buitenkabelgas
(de onderkuip had ik alleen niet gemonteerd)
Het afstellen van mijn butterfly was ik wel ff mee bezig maar uiteindelijk was hij perfect afgesteld.
Ik heb de top van 60.0 km/h gehaald hoewel het nog niet voelde dat ik de top had gehaald.
www.Indoorminibike.nl