wie is er in Grathem geweest?? minibike treffen????22/4/2007
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
ronnie meuleners
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
ronnie meuleners
ff iets anders
@power-4tuning
ik heb mijn kappen trouwnes nog niet klaar hé er komen ook nog blauwe Flakes op weet wel van die metallic deeltjes in de lak.
zodat de lak dus echt uniek is dadelijk.
en ik heb dus wat meer soorten van kleur er in maar die bike van jou kammeraad is zeker mooi hoor echt waar had hem al eens gezien op internet. geloof ik uit Belgie??
ook heb ik dus mijn frame/velgen aangepast (goudmetallic)
ik hoop binnenkort weer wat foto`s te hebben van de nieuwste ontwikkelingen.
ik werk er maar twee dagen aan per week.
groeten ronnie..
ik heb mijn kappen trouwnes nog niet klaar hé er komen ook nog blauwe Flakes op weet wel van die metallic deeltjes in de lak.
zodat de lak dus echt uniek is dadelijk.
en ik heb dus wat meer soorten van kleur er in maar die bike van jou kammeraad is zeker mooi hoor echt waar had hem al eens gezien op internet. geloof ik uit Belgie??
ook heb ik dus mijn frame/velgen aangepast (goudmetallic)
ik hoop binnenkort weer wat foto`s te hebben van de nieuwste ontwikkelingen.
ik werk er maar twee dagen aan per week.
groeten ronnie..
Laatst gewijzigd door ronnie meuleners op wo 22 feb 2006, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ronnie meuleners
dankje
@Valeray dankje wel is ook echt een pietlutterig werkje.Valeray schreef:Velgen zijn zeker mooi geworden!! ben benieuwd naar het eindresultaat.
gr,
@Muesli_Reep ja dankjewel het is ook een zeerlastige klus om de lak zo mooi er op te krijgen. op de frontkap wil ik eigenlijk iets speciaals gaan maken maar da`s nog voor later.
-
ronnie meuleners
vanaaf nieuwe foto`s
Als alles mee zit zijn er vanavond nieuwe foto`s van de frontkap in het parelmoer en van andere delen die klaar komen vanaaf zoals de velgen.
ook zal waarschijnlijk het frame uit elkaar gaan maar daar komen later wel foto`s van ook deze wordt goud metallic.
als alles beetje mee zit dan is de bike achter een week of twee klaar.
hopenlijk hahaha groeten van ronnie.
en tot vanaaf.

ook zal waarschijnlijk het frame uit elkaar gaan maar daar komen later wel foto`s van ook deze wordt goud metallic.
als alles beetje mee zit dan is de bike achter een week of twee klaar.
hopenlijk hahaha groeten van ronnie.
en tot vanaaf.
-
Patrickn
-
ronnie meuleners
band er af.
de banden eraf heeft mijn beste vriend gedaan maar was niet moeilijk gewoon met twee bandenijzers en anders even naar een autogargage gaan die kunnen dat wel is nog geen twee minuten werk.Patrickn schreef:hey ziet er strak uit maar hoe haal je de band van je velg ?? (ik heb tubeless banden)
en waarmee kun je het beste je velg schoonmaken voordat je verf erop gaat spuiten
mvg
ik heb de velgen ontvet met remmenreiniger voor auto`s. gewoon verkrijgbaar bij heuts.
en anders wasbenzine.
en goed echt goed schuren eerst wat grof schuurpapier P180 en daarna P500 en dan goed ontvetten en primeren dan gewoon de lak er op en klaar is kees. en voor een goede glans een laag of drie blanke lak er op..zit er nog niet op bij mij hahaha.
latersss. hoop je geholpen te hebben.groeten ronnie..
-
ronnie meuleners
foto`s
hier weer wat nieuwe foto`s van vandaag van de voorkap en velg met band.
meer heb ik niet gedaan was erg koud.. hahaha groeten ronnie..

Dit is het merk/soort lak parelmoer.Tamiya

Dit is hoe mij (NIET)wegracer er nu bij staat haha;)

origineel kleurtje van de Achtervelg binnenkort ook goud.

dus zo;)

groeten ronnie... binnenkort ook hiervan foto`s met betere kwaliteit.
meer heb ik niet gedaan was erg koud.. hahaha groeten ronnie..

Dit is het merk/soort lak parelmoer.Tamiya

Dit is hoe mij (NIET)wegracer er nu bij staat haha;)

origineel kleurtje van de Achtervelg binnenkort ook goud.

dus zo;)

groeten ronnie... binnenkort ook hiervan foto`s met betere kwaliteit.
-
ronnie meuleners