voorrem van 911 replica doet raar

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gerard S
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Gerard S »

Hallo,

Dit probleem heb ik ook gehad met de voorrem, waarschijnlijk zit je remklauw/blokjes schuin waardoor hij hapt in die ventilatie sleuven.
Moet je vanaf de voorzijde langs je schijf naar de schoentjes kijken en dan met het afstelschroefje (wat je met de hand moet aandraaien)rechtzetten.

suc6
Gr.

Gerard
NMC Senioren plus #63 (GRC RRz 2008)
[url=http://www.kbmn.nl][img]http://kbmn.nl/banners/banner-forum.jpg[/img][/url]
Website; [url]http://www.KBMN.nl[/url]
E-mail; info@KBMN.nl
Super 7
forum gebruiker

Bericht door Super 7 »

@ Gerard S; dat schroefje is om de afstand van je achterste blok tot de remschijf af te stellen. In eerste instantie lijkt het of je de hoek van je klauw t.o.v. de schijf instelt, maar als je tijdens het stellen regelmatig je remhandel inknijpt zie je dat de klauw zich weer richt naar de schijf.

Bij mij zat de rechter remklauw destijd niet goed gecentreerd. De klauw zat vast tegen de voorvork en kon niet bewegen. Hij moet wat kunnen bewegen in zijn ophanging. Ik heb, opnieuw weer de dremel, e.e.a. hersteld.

Johan, zondag ben ik er niet. Ga ff een week op vakantie. Zaterdag ga ik denk nog wel naar de Uithof. Je kan me altijd ff mailen.
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

ja, veel mensen hebben problemen met de remmen van de 911 replica.
maar je kan ook gewoon je rem blokje beetje bijschuren met heel fijn schuurpapier. Ik weet nog niet hoe hij remt, als ze warm zijn, maar dat horen jullie zondag of maandag wel, als ik heb gereden.
maarja jullie oplossingen kunnen natuurlijk ook.

Super7 ( weet je naam niet :oops: ), fijne vakantie dan maar he :wink:
en ik zie je vanzelf wel weer.
wikiwaki
nieuwe gebruiker

Bericht door wikiwaki »

Johan911 rep. schreef:ja, veel mensen hebben problemen met de remmen van de 911 replica.
maar je kan ook gewoon je rem blokje beetje bijschuren met heel fijn schuurpapier. Ik weet nog niet hoe hij remt, als ze warm zijn, maar dat horen jullie zondag of maandag wel, als ik heb gereden.
maarja jullie oplossingen kunnen natuurlijk ook.

Super7 ( weet je naam niet :oops: ), fijne vakantie dan maar he :wink:
en ik zie je vanzelf wel weer.
de remmen van een 911 rep zijn gewoon een probleem. De achterkant beweegt van de klauw (veert). Daarom kan je er geen druk op uit oefenen en remt hij slecht. De uitzetting is maar 4 milimeter en dat allemaal bij elkaar maakt het totaal probleem. Ik heb zelf nog geen oplossing?????????? wie wel.................
Plaats reactie