Nieuwe Blata WRS koppeling

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

Nieuwe Blata WRS koppeling

Bericht door Gast »

Hey, ik ben deze foto ergens tegengekomen en het zou de nieuwe Blata WRS koppeling zijn met gewichtjes:

Afbeelding

Weten jullie of deze gewichtjes afzonderlijk verkrijgbaar zijn? Ik vind dat Blata maar schaars is met het vermelden van partnummers en onderdelen. Buiten de paar onduidelijke schemaatjes die je kan vinden op het net moet je er maar naar gissen.

Groeten, Svekke.
schroefje

Re: Nieuwe Blata WRS koppeling

Bericht door schroefje »

Svekke schreef:Hey, ik ben deze foto ergens tegengekomen en het zou de nieuwe Blata WRS koppeling zijn met gewichtjes:

Afbeelding

Weten jullie of deze gewichtjes afzonderlijk verkrijgbaar zijn? Ik vind dat Blata maar schaars is met het vermelden van partnummers en onderdelen. Buiten de paar onduidelijke schemaatjes die je kan vinden op het net moet je er maar naar gissen.

Groeten, Svekke.
Als jij een orginele Blata heb heb je ook een Part list gekregen dus ......
En deze koppeling is bijna hetzelfde als die van een B1 alleen hebben ze wat van de schoentje's afgehaald zie ik.

En die gewichten zijn idd los verkrijgbaar (dacht dat ze 4,0 gr wegen)

*edit gewicht aangepast*
Laatst gewijzigd door schroefje op zo 26 feb 2006, 11:08, 2 keer totaal gewijzigd.
dutchblade

Re: Nieuwe Blata WRS koppeling

Bericht door dutchblade »

schroefje schreef:...

En die gewichten zijn idd los verkrijgbaar (dacht dat ze 0,4 gr wegen)
Bedoel je niet 4 gram ipv 0,4? Een inbusbout van die maat weegt al 3,iets gram..
mark#41
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door mark#41 »

Wat je op de foto ziet is een gewone originele blata koppeling met gewichtjes,is geschikt voor alle types 13 en 14,en ook voor veel chinezen.
Het gewichtje verhaal zou je zelf ook kunnen maken ,op de juiste plaats [waar de meeste ruimte is] een gaatje boren,draad tappen en gewichtjes maken .
Inderdaad kun je ervan uitgaan dat het per gram gaat,in een zochci koppeling heb je ook de mogelijkheid om gewichten te plaatsen,die zijn er tot wel 12 gram.
Van deze schoenen op de foto is niets afgehaald overigens.
Verder blijf ik van mening dat een koppeling per persoon heel verschillend is en er GEEN vaste maat voor veren ,type veer of materiaal van de schoenen of gewichtjes is.
Verder is het heel belangrijk dat alles soepel beweegt zonder de veer[asje ] en dat de schoenen even zwaar zijn.
schroefje

Bericht door schroefje »

mark#41 schreef:Wat je op de foto ziet is een gewone originele blata koppeling met gewichtjes,is geschikt voor alle types 13 en 14,en ook voor veel chinezen.
Het gewichtje verhaal zou je zelf ook kunnen maken ,op de juiste plaats [waar de meeste ruimte is] een gaatje boren,draad tappen en gewichtjes maken .
Inderdaad kun je ervan uitgaan dat het per gram gaat,in een zochci koppeling heb je ook de mogelijkheid om gewichten te plaatsen,die zijn er tot wel 12 gram.
Van deze schoenen op de foto is niets afgehaald overigens.Verder blijf ik van mening dat een koppeling per persoon heel verschillend is en er GEEN vaste maat voor veren ,type veer of materiaal van de schoenen of gewichtjes is.
Verder is het heel belangrijk dat alles soepel beweegt zonder de veer[asje ] en dat de schoenen even zwaar zijn.
Klopt maar leek wel ff zo :D

En idd een koppeling is echt persoons gebonden,Het is maar net wat jezelf fijn vind rijden.
mitch_minibiker

Bericht door mitch_minibiker »

Ckr mooie koppeling , Zijn volgens mij wel duur denk ik van Bla Bla Bla BLa.. Blata :wink: is duur dezelfde zit in mijn poepchinees alleen natuurlijk nep :lol: Boeie ... :lol:

Groeten !
Plaats reactie