Hier een paar fotootjes van mijn Polini 911 rep. Als iemand deze bike bekend voorkomt... Jawel, de vorige eigenaar was Dannyrossi46
Hij is niet meer helemaal standaard, er zit originele Polini 6.2 uitlaat onder, Polini koppeling (door HANK bewerkt) en autocooling kopp. huis, en een Polini tankje. Ik heb mn eigen vertrouwde handvaten en snelgas erop gezet (stopknopje is nog van standaard gashandle).
Tot zover,
Greetz!
Laatst gewijzigd door Gast op do 30 mar 2006, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
thomas1991 schreef:Mooie bike hoor,
maar waarom is hij helemaal blauw behalve de tank.
En zit bij deze ook zo'n certificaat bij, dat je ermee mag racen
De tank was oorspronkelijk ook blauw, maar er zit nu een origineel Polini tankje op. Ik vind het wel mooi eigenlijk.
Er zit geen certificaat bij, hier zijn al meerdere topics over geweest. Er zijn bedrijven die dat doen tegen een bepaalde prijs (zoals Technoline).
Maar eerlijk gezegd heb ik me er niet in verdiept.
ganta schreef:vette bike
ga je er nog meer dingen veranderen ?
Voorlopig niet echt veel ingrijpends, ik moet ff carbon membraanplaatjes erin zetten, en op lange termijn wil ik misschien kijken of mn tecnigas eronder past. Maar hij rijdt echt super nu al, dus niet te veel veranderen...
Het is dus de vraag of een Polini uitlaat beter is dan de Tecnigas. Een Polini uitlaat zorgt waarschijnlijk voor meer toeren en een hogere top. De Technigas zal waarschijnlijk voor meer koppel onderin zorgen. En dat is toch wat we willen op de kartbaan?! Maar voorlopig laat ik het even zo.