Wedstrijd Uden 02-03-06

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Wedstrijd Uden 02-03-06

Bericht door Twan »

Zo de wedstrijd nummer 5 te Uden zit er weer op.
Was weer lekker gezellig en mooi om te zien.
Eerst eens flink wat gassen tijdens de training om daarna goed proberen te kwalificeren. Helaas ging dat niet bij iedereen goed. Danny had wat pech dat zijn transponder niet goed werkte zodat die geen tijd had neer kunnen zetten. Maar om hem nu in de B finale te laten rijden was ook net iets te.
Dus mocht hij achteraan in de A finale rijden.
Verder verliep de kwalificatie zo'n beetje als verwacht en zaten de snellere rijders in de A en de iets minder snelle rijders in de B.

Tijdens de B finale was het meteen goed vertoeven. Dit omdat Daantje kopstart weg was en Erik op zijn Sendia er meteen achteraan ging. Die twee waren zeer aan elkaar gewaagt. De Sendai van Erik liep ook goed (wat daar aan gebeurd is weet nu nog niemand volgens mij :lol: )
Helaas voor Daantje ging er iets kapot waardoor hij de strijd moest staken.
MAAR................... wie kwam daat nu aan op de tweede plaats. Onze Jasper. Jawel hij ging ook erg goed rond deze keer. Dit leverde hem een mooie tweede plaats op. Twan die eens een keer had mogen proeven hoe het is om een beker mee naar huis te nemen kwam door het uitvallen van Daan nu ook op het podium terecht enwel met de derde plaats.

Dus
1 Erik
2 Jasper
3 Twan

De A finale moest wat gaan beloven als ik zo de start opstelling eens bekeek. Ja deze keer weer een andere start maar wel de beste tot nu toe. We leren zo de rijders wel een aantal starten zeg :lol: :lol:
Maar de GP start was goed. In de eerste bocht gelukkig deze keer geen gekke dingen. Maar Mike was volgens mij afgeschoten als een Pijl en Boog. Hij ging er eens flink aan hangen. Hij trok meteen een gat van heb ik me jou daar. Gevolgd door Ruben met Luc hijgend in zijn nek. De hele race hebben die twee als aan een touwtje achter elkaar gezeten. Ruben liet een enkele keer een gaatje maar Luc durfde hem daar nog niet in te prikken (ik hoop voor je Luc dat als je wat ouder bent het beter gaat :wink: :wink: :oops: :oops: ). Maar dat was zeker mooi om te zien die twee. Helaas kreeg Danny problemen met de koppeling en moest voortijdig de strijd staken.
Achter de eerste drie werd er ook flink gestreden om de plaatsen. Zo zat Adje (met de nieuwe B1) flink te gassen. Maar hij vond het wel even nodig om een flinke show vonken regen weg te geven door flink op zijn plaat te gaan. Leon had deze keer zijn B1 niet mee genomen maar ging toch goed rond op zijn "oude" blata.
Ook Jeffrey wist het gas goed te vinden op zijn Blata. Zeker een compiment waard omdar dit nog maar de tweede keer was dat hij op zijn nieuwe bike reed.

Dus
1 Mike
2 Ruben
3 Luc.

Al met al weer een toffe avond gehad.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groeten Twan
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Leuk verslag en natuurlijk weer erg snel op het forum te lezen.
We zijn veilig en wel thuis aangekomen(toch een dikke 110km) maar wat een weer onderweg :shock: kon op sommige stukken niet harder dan 30km/u gaat het met de minibike toch een stuk harder :wink: .

We waren aanwezig met 4 leden van het R.I.Team uit den haag en het was erg wennen aan de baan maar toch hebben we aardig onze rondjes kunnen rijden.
Ons jongste teamlid "Bo"(6jr) deed lekker mee in de B-groep en werd uiteindelijk 5e
In de Agroep reden Edwin, Guus en Steven hun rondjes en werden resp. 6-5 en 4.

Beetje jammer vind ik, dat er maar één heat word verreden want uiteindelijk ben je maar een klein uurtje aan het rijden en dan vind ik 25 e toch iets aan de hoge kant, In poeldijk rijden we minimaal 3 heats van dik 15 min en een half u vrij rijden en dat kost 20 e.

Maar al met al een leuke avond gehad.
Steven
Reijs Racing Team

Bericht door Reijs Racing Team »

Ja twan het was supper.. :D :D Ik heb echt genoten en het ging echt supper goed maar ik wist niet dat ik zo veel harder ging als ruben en luc.. :shock: :shock: maarja zal wel gewoon puur geluk zijn gweest :wink:

en het was weer een geslaagde race avond de strart was goed alles was goed geregeld aleen die beker was wat aan de kleine kant voor 1e plek.. :lol: :lol: :lol: :lol: maarja je kan nii alles perfect heben.. :wink:
en BO mijn komplimente jonge je reed echt supper... :wink: dat word e nieuwe rossi 6 jaar oud en hij rijd als een beest :twisted: :wink:

M.v.G...Mikey..Minibikey...
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

Hey mensen..
de snelheid zat er gisteravond flink in bij iedereen joh...

Mike leek wel een overdosis red bull gehad te hebben, want zoals hij over de baan ging , dat was vliegen , net alsof hij echt vleugeltjes had :wink:

Jasper 2e in de B finale -->> GEFELICITEERD MAN, je hebt netjes gereden!!!!!

En de uitslag vna de A finale is op verzoek gegaan denk ik ;)
Theo en Ingrid mailden gisteren dat een *geen sponsor* 1-2-3 wel leuk zou zijn, nou dat hebben ze gekregen :twisted:

Mijn neef heeft nog wat foto's gemaakt, deze zal ik hierbij plaatsen zogauw deze in mijn bezit zijn (waarschijnlijk vandaag nog :) )

En nu op naar zondag , naar Roosendaal :twisted: :roll:
schroefje

Bericht door schroefje »

Mertun schreef:Hey mensen..
de snelheid zat er gisteravond flink in bij iedereen joh...

Mike leek wel een overdosis red bull gehad te hebben, want zoals hij over de baan ging , dat was vliegen , net alsof hij echt vleugeltjes had :wink:

Jasper 2e in de B finale -->> GEFELICITEERD MAN, je hebt netjes gereden!!!!!

En de uitslag vna de A finale is op verzoek gegaan denk ik ;)
Theo en Ingrid mailden gisteren dat een *geen sponsor* 1-2-3 wel leuk zou zijn, nou dat hebben ze gekregen :twisted:

Mijn neef heeft nog wat foto's gemaakt, deze zal ik hierbij plaatsen zogauw deze in mijn bezit zijn (waarschijnlijk vandaag nog :) )

En nu op naar zondag , naar Roosendaal :twisted: :roll:
Tot zondag :D

Wel tof dat jullie ook een keer bij "ons" komen rijden R'daal is echt een baan waar je goed kan zien of iemand kan sturen of niet ;) Is een ZEER moeilijke baan met al die korte scherpe bochten.
Merlin

Bericht door Merlin »

Ja , het ging weer beestachtig hard... :shock:
Heeft iemand de puntenlijst van het totaal klassement?
Ik ben een beetje de weg kwijt... :? Gebeurt wel vaker :oops:

Ennuh, Schroef, de koffie daar in Roosendaal is toch wel te drinken hè...
Misschien kun je ook een beetje extra trainen in de tussentijd?? Wordt het misschien toch nog spannend :wink: :lol: (geintjuh)

Tot zondag!!
bokkiejr
forum gebruiker
Contacteer:

minibiken

Bericht door bokkiejr »

Het was ook deze keer erg cool om te rijden jammer dat ik ben gevallen maar toch nog 10 geworden in de a finale.Beetje erge spierpijn nu maar verder gaat het erg goed bike word alweer gemaakt en het komt weer helemaal goed.

groetjes bokkie

www.suzukimotorfan.tk
schroefje

Bericht door schroefje »

Merlin schreef:Ja , het ging weer beestachtig hard... :shock:
Heeft iemand de puntenlijst van het totaal klassement?
Ik ben een beetje de weg kwijt... :? Gebeurt wel vaker :oops:

Ennuh, Schroef, de koffie daar in Roosendaal is toch wel te drinken hè...
Misschien kun je ook een beetje extra trainen in de tussentijd?? Wordt het misschien toch nog spannend :wink: :lol: (geintjuh)

Tot zondag!!
Jij bent de eerste die ik van de baan rij ;) kan je zoveel koffie drinken als je wilt :D

Nee ff serieus vergis je niet in deze baan weinig rechte stukken dus ga met 6/70 6/72 rijden!! Waar jullie rijden zitten niet zoveel haakse en scherpe stukken.

Ow en Mikey,gerry komt maby ook kunnen jullie eens ff een wedstrijdje rijden :twisted: :shock:
Just Bo
forum gebruiker

Bericht door Just Bo »

en BO mijn komplimente jonge je reed echt supper... :wink: dat word e nieuwe rossi 6 jaar oud en hij rijd als een beest :twisted: :wink:

M.v.G...Mikey..Minibikey...[/quote]

:oops: Bedankt, ging wel lekker gisteren vooral mijn start was goed gegaan ging via de buitenkant om iedereen heen en lag ineens op plek 4, jammer dat ik het niet vol kon blijven houden, maar toch 5e geworden .
Maar mikey wat rij jij erruuug hard zeg, hoop dat als ik later groot ben ook zo hard kan gaan. :D
Heeeel misschien zijn we zondag ook in Roosendaal.

Groeten Bo
Groetjes Bo

Pasini MPR 4Takt
Honda NSF100
Sponsored by:
Modius
GiGaboorbedrijf
Bo-MotorOil
Daantje#27
forum gebruiker
Contacteer:

Wedstrijd Uden

Bericht door Daantje#27 »

Ik vond het ook weer leuk , en ja.. iedereen ging erg snel..
Ik vond het wel k*t dat mijn motor stuk ging , anders had ik misschien 1ste of 2de kunnen worden :cry: , maarja beter nu als met de NMC's volgende week...
Maar voor de rest vond ik het wel een leuke avond..

Mooie foto's Twan , haha mijn camera-tje kan nog veel leren van jou camera :wink: , mijn foto's zijn niet zo'n goede kwaliteit , majah.. :?

------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Retired.. :(
KlukKluk

Bericht door KlukKluk »

ja jongens het was weer bere gezellig
en het ging weer bere snel gister
en mooi om tezien hoe de jongens van R.I.team ook plezier hadden ondanks de kosten.
groetjes ruben.
(p.s) Guus je hebt je transponder waarschijnlijk nog aan je bike hangen
of je deze even op wil sturen naar traxx.
ze hebben er al zo weinig.
Merlin

Bericht door Merlin »

KlukKluk schreef:(p.s) Guus je hebt je transponder waarschijnlijk nog aan je bike hangen
of je deze even op wil sturen naar traxx.
ze hebben er al zo weinig.
Oeps....ik ook... :oops: :oops:
Zal hem vandaag even terugbengen 8)
Mertun
forum gebruiker

Bericht door Mertun »

Oeps....ik ook...
Zal hem vandaag even terugbengen
Boefjes met die transponders ;) :roll: :twisted: :twisted:

Hier nog meer foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hebben we nu genoeg foto's van deze dag??? :twisted:
Twan
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Twan »

schroefje schreef:Nee ff serieus vergis je niet in deze baan weinig rechte stukken dus ga met 6/70 6/72 rijden!! Waar jullie rijden zitten niet zoveel haakse en scherpe stukken.
Yes Puch Power dus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.dtpracing.nl][img]http://www.dtpracing.nl/imagesnieuws/advatarbike.jpg[/img][/url]
luc
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door luc »

jah twan puppie power hahahahaha geintje super verslag man hahah mooie fotos van iedereen :wink: :wink:

groetjes luc :roll:
[img]http://img183.imageshack.us/img183/1107/luc20jg1.jpg[/img] www.lucvanrixtel.tk #20 Luc van Rixtel
Plaats reactie