Il Negro Naked Bike | Heeft beurt nodig...<_<

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

ntpjeroen

Bericht door ntpjeroen »

wel een leuke minibikeje maar je moet die boute die bij het voorvork zitten voor je kappen vast te maken iets minder los doen denk ik dat ie dan wel recht is of je houd hem recht en dan draaid iemand anders hem vast.
en dat golfje is ook wel netjes die is uit 91 of niet og uit 90 volgeens mij 1 van de laatste golf 2s
Marvin15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Op mijn minimotard zat de voorem ook zo.
Remt opzicht perfect, maar voor het oog heb ik de voorvork omgedraaid, zodat de remklauw net als op een normale motor en op de meeste minibikes zit.
Maar je merkt er geen verschil in.
Ik denk dat die chinesen dat gewoon onbewust hebben gedaan ofzo.
marijnoo

Bericht door marijnoo »

ntpjeroen schreef:wel een leuke minibikeje maar je moet die boute die bij het voorvork zitten voor je kappen vast te maken iets minder los doen denk ik dat ie dan wel recht is of je houd hem recht en dan draaid iemand anders hem vast.
en dat golfje is ook wel netjes die is uit 91 of niet og uit 90 volgeens mij 1 van de laatste golf 2s
Dankje. :) Heb vandaag nog even ermee gekloot en is nu iets rechter, maar krijg het niet helemaal recht, dan passen de bouten niet meer. De Golf is uit 91, inderdaad 1 van de laatste. Golf 3 was me net iets te duur in verzekering en wegenbelasting. ;) Hij is vandaag helemaal gewassen, in de was gezet en ook het plastic is behandeld. 8)
Marvin15 schreef:Op mijn minimotard zat de voorem ook zo.
Remt opzicht perfect, maar voor het oog heb ik de voorvork omgedraaid, zodat de remklauw net als op een normale motor en op de meeste minibikes zit.
Maar je merkt er geen verschil in.
Ik denk dat die chinesen dat gewoon onbewust hebben gedaan ofzo.
Ik laat het allemaal zo zitten voorlopig, onderhoud het alleen nog, ga zelf niets aanpassen of veranderen (tenzij het me irriteert of echt fout zit natuurlijk ;)). Werkt allemaal prima zo, start na 1 of 2x trekken en loopt allemaal soepel en goed. :D

Tot nu toe niets dan lof over het Chineesje dus. :mrgreen:
MuK

Bericht door MuK »

leuk chineesje :)

alleen hoezo 69? (soixante neuf )

enne leuke auto en ik zie dat je hem nog neit lang hebt ;)

succes met de mini en de auto!

*MuK
marijnoo

Bericht door marijnoo »

MuK schreef:leuk chineesje :)

alleen hoezo 69? (soixante neuf )

enne leuke auto en ik zie dat je hem nog neit lang hebt ;)

succes met de mini en de auto!

*MuK
69 is het getal dat erop staat (paar van de getallen :P ). ;) Geil minimotortje is het. :wink:
Auto heb ik inderdaad pas 2 maanden, heb hem regelmatig van buiten en binnen helemaal schoon gemaakt. 8) Heb er ook allemaal kleine nieuwe onderdeeltjes op gezet (logo's, deurgrepen, pookhoes, etc.) zodat hij helemaal netjes is. :D
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Vandaag weer even gereden en achterrem loopt nog altijd aan.
Dus toen heb ik het geprobeerd te stellen, hielp helaas niet, toen complete remklauw eraf om te kijken waar het aan ligt.
Blijkt dat de achteremschijf gewoon krom is. :( Dacht eerst dat het nog stroef was en dat na enkele uurtjes wel soepeler zou zijn, dit is met het voorwiel wel het geval, die loopt niet aan en remt prima.
Morgen maar de achterremschijf eraf en kijken of ik het recht krijg na enkele dagen bankschroef en anders een nieuwe. ;)

Is de achterrem echt nodig trouwens? Is enkel voor buiten rijden.

Verder alles nog prima, gelukkig verder geen klachten, de rem liep al vanaf het begin aan, dacht alleen dat het nog stroef was. :roll:
hondaxtreme

Bericht door hondaxtreme »

marijnoo schreef:Vandaag weer even gereden en achterrem loopt nog altijd aan.
Dus toen heb ik het geprobeerd te stellen, hielp helaas niet, toen complete remklauw eraf om te kijken waar het aan ligt.
Blijkt dat de achteremschijf gewoon krom is. :( Dacht eerst dat het nog stroef was en dat na enkele uurtjes wel soepeler zou zijn, dit is met het voorwiel wel het geval, die loopt niet aan en remt prima.
Morgen maar de achterremschijf eraf en kijken of ik het recht krijg na enkele dagen bankschroef en anders een nieuwe. ;)

Is de achterrem echt nodig trouwens? Is enkel voor buiten rijden.

Verder alles nog prima, gelukkig verder geen klachten, de rem liep al vanaf het begin aan, dacht alleen dat het nog stroef was. :roll:
nou waarom zouden ze die achterrem eropgezet hebben :lol: :lol: ik denk dat je het niet echt nodig hebt mijn remt ook erg hard met 1 rem maar 2 is altijd beter :D maar als je met je voorrem een noodstop moet maken dan heb je grote kans op een stoppie :twisted:
marijnoo

Bericht door marijnoo »

hondaxtreme schreef:nou waarom zouden ze die achterrem eropgezet hebben :lol: :lol: ik denk dat je het niet echt nodig hebt mijn remt ook erg hard met 1 rem maar 2 is altijd beter :D maar als je met je voorrem een noodstop moet maken dan heb je grote kans op een stoppie :twisted:
Ja daar was ik al bang voor, lig ik recht op mijn face. Ben nogal gehecht geraakt aan mijn gezicht na 20 jaar trouwe dienst. ;)
Ben al aan het kijken hier voor een nieuwe remschijf, als de prijs meevalt haal ik even een nieuwe. :)
ferryn
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door ferryn »

dat het stuurt snap ik want je hebt het stuur helemaal recht gezet :wink: :D
maar dat de kappen verkeerd zit,daarmee ben je niet de enigste :lol:
maar vette bike en je golf ziet er nog goed uit!
veel suc6 met je bike en auto natuurlijk
PS. volgens mij heeft een chinees die niet de verschil tussen links en recht weet je bike gemaakt vanwegen je voorrem :D
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.

[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
marijnoo

Bericht door marijnoo »

ferryn schreef:dat het stuurt snap ik want je hebt het stuur helemaal recht gezet :wink: :D
maar dat de kappen verkeerd zit,daarmee ben je niet de enigste :lol:
maar vette bike en je golf ziet er nog goed uit!
veel suc6 met je bike en auto natuurlijk
PS. volgens mij heeft een chinees die niet de verschil tussen links en recht weet je bike gemaakt vanwegen je voorrem :D
Ja begrijp het ook niet helemaal. Die kappen gaan er wel weer af, vind ze vooral irritant.
Maar hij staat voorlopig stil helaas, moet even nieuwe ketting op en wellicht nieuw tandwiel achter. Haal denk ik 54 tands ipv 68, rij vooral op lange rustige weggetjes ermee, dus heb ik meer aan top. :wink:
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Nieuwe ketting is eindelijk binnen! :D
Tandwiel achter zag er nog prima uit, mss 1 tandje dat was afgebroken, maar kan er nog prima mee rijden (athans hopelijk ;)). 8)
Van het weekend even erop zetten en mss ook de remklauw weer terug, maar dat heeft niet zo'n haast. ;)
En dan eindelijk weer knallen. :P
TaiChi16
forum gebruiker

Bericht door TaiChi16 »

hoe rijd dat een chinese bike met hele andere vertanding? want je ging voor top las ik 54 tands das erg weinig, trekt cker voor geen ene ketchup ? :lol:
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Was het plan, want dacht dat mijn tandwiel verneukt was, maar (zoals hierboven ook staat) die was nog goed. Heb dus alleen een nieuwe ketting gehaald. :wink:
Wellicht dat dat alsnog een keer gebeurd, dan zal ik het posten. ;)
Zal inderdaad niet erg rap gaan... :P
Gast

Bericht door Gast »

Ik kom net kijken op dit forum, ik weet dus niet zoveel van minibikes, maar wel van auto's..

Sorry, maar ben ik de enige op dit forum die die golf ontzettend lelijk vind??? :P

Je bike is cool hoor, dus no offence, succes iig met je minibike, en ik hoop dat je die golf heel snel verkoopt :wink:

Wat ik wil vragen: ik wil zo'n upgrade kit ultimate bestellen bij *geen sponsor*.nl, maar is dat wel zo'n goed spul? Werkt het? Heeft iemand hier ervaring mee? Graag zou ik hier jullie reacties over willen horen...

Alvast bedankt!!

Masjol!!!
marijnoo

Bericht door marijnoo »

U-turn schreef:Ik kom net kijken op dit forum, ik weet dus niet zoveel van minibikes, maar wel van auto's..

Sorry, maar ben ik de enige op dit forum die die golf ontzettend lelijk vind??? :P

Je bike is cool hoor, dus no offence, succes iig met je minibike, en ik hoop dat je die golf heel snel verkoopt :wink:

Wat ik wil vragen: ik wil zo'n upgrade kit ultimate bestellen bij *geen sponsor*.nl, maar is dat wel zo'n goed spul? Werkt het? Heeft iemand hier ervaring mee? Graag zou ik hier jullie reacties over willen horen...

Alvast bedankt!!

Masjol!!!
Waarom reageer je dan? :roll: En die vraag stel je maar in een apart topic.
Plaats reactie