Il Negro Naked Bike | Heeft beurt nodig...<_<

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

marijnoo

Il Negro Naked Bike | Heeft beurt nodig...<_<

Bericht door marijnoo »

Na lang lezen op dit forum, heb ik gisteren maar een minibike gehaald.

Vandaag samen met een vriend al 2 tankjes ingereden, dit weekend de andere 2 of 3 tankjes.

Wel leuk spul zo'n minibike, best snel ook in het begin. :lol:
De vriend waarmee ik hem heb ingereden is ook enthousiast en koopt er waarschijnlijk ook 1 volgende week. :D Met zn 2en rijden is toch leuker. ;)
Update: hij heeft er 1, Repsol replica, ziet er erg mooi uit. Iets betere kleuren, stickers dan de mijne zelfs. :oops:
Maar met zn 2en rijden is wel veel mooier. 8)

Alles is nog standaard, ga er ook niks aan doen, eerst hiermee lekker rijden. :wink:
Hij rijdt ongeveer 55, naast de auto. :)

Foto's (ook van mijn auto 8) ):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De plastic delen moeten binnenkort weer behandeld worden, beginnen beetje bleekjes te worden. Ook nog even de lak mooi in de was. 8-[

Afbeelding
Afbeelding

Gisteren weer mee gereden, nu is er stepje afgebroken (ze trilden al elke keer los), maar dat is al opgelost met een stukje tuinslang. :)
Laatst gewijzigd door marijnoo op vr 08 sep 2006, 21:12, 15 keer totaal gewijzigd.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

Hehee! die ken ik, zo was m'n red bull bike ook eerst! zoek maar hier in dit paddock..
Veel plezier ermee!
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Leuk chineesje.
Ben je nog van plan om hem te gaan tunen ?
Succes alvast! :wink:
stafke007
forum gebruiker

Bericht door stafke007 »

srr kon het bericht niet meer wissen hij staat al in men eigen tropic

greetzzz steven
Laatst gewijzigd door stafke007 op vr 02 jun 2006, 22:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Foutje denk ik? Want je verteld nu in een ander z'n topic over jouw bike :wink:
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Justin schreef:Hehee! die ken ik, zo was m'n red bull bike ook eerst! zoek maar hier in dit paddock..
Veel plezier ermee!
Heb net gekeken, lijkt er inderdaad veel op. Overigens vind ik je nieuwe bike (Hapsnap) erg mooi geworden! :shock:
Xtreme schreef:Leuk chineesje.
Ben je nog van plan om hem te gaan tunen ?
Succes alvast! :wink:
Nee, eerst maar alleen rijden en onderhouden. Ben niet handig namelijk, dus eerst maar eens oefenen met onderhouden. :wink:
Maar rijden went vrij snel, alleen volle snelheid nog nauwelijks getest, omdat ik nog aan het inrijden ben, maar leek me wel snel genoeg (50 ong). ;)
Xigh schreef:Foutje denk ik? Want je verteld nu in een ander z'n topic over jouw bike :wink:
Lijkt me ook, tenzij ik onverhoopt een topic heb geopend waarin iedereen kan vertellen over zijn/haar eerste bike. Vind ik ook best overigens. :P
Laatst gewijzigd door marijnoo op za 24 jun 2006, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

mooi hoor :)
(en ook erg goed dat je eerst keek, toen kocht! :) )

m.v.g. Tim
marijnoo

Bericht door marijnoo »

kleine_duivel schreef:mooi hoor :)
(en ook erg goed dat je eerst keek, toen kocht! :) )

m.v.g. Tim
Dankje, staan nu ook foto's op van mijn eigen, zonder kappen. Kappen komen er wel op, zodra hij is ingereden. :mrgreen:
Tot nu toe bevalt het prima, enkel het stepje brak gisteren af, maar zit ik niet zo mee, heb er al tuinslang op, is ook wat soepeler. ;)
minibike 4 live
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door minibike 4 live »

volgens mij zit jouw voor remklauw verkeert om er op ! dus je hele voorvork "stang" zit verkeerd om
maar verder een leuke bike 8)
veel succes er mee!

groetjes
Alles Staat te koop

van frames tot blokken tot banden
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja nu je het zegt. Die hele voorvork zit er verkeerd om in!
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

hoe heb je dat klaargekregen :o
(laat me raden, een dronken chinees?)
Xtreme

Bericht door Xtreme »

Kheb dezelfde.
Alleen andere kleur en snelgas en race voetjes van 25 euri's.

(post scriptum, je kon de auto best weg laten. :lol: )
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Geen idee hoe het zit met die voorvork. :? Edit: net gekeken bij de site en het nieuwe model (die heb ik, is model 02 blijkbaar) heeft bij alle afbeeldingen de voorvork zo. Zal dus wel een reden hebben en anders kom ik daar vanzelf achter. ;)
Nou ja, rijdt prima, dus whatever. :wink:
Ga er niets aan veranderen (if it aint broke, dont fix it).
Heb de kappen en stickers erop zitten, helaas zitten die kappen super scheef, maar heb alles al geprobeerd, wordt er niet beter op.
Als ik er teveel mee kloot, gaat het vast allemaal knappen, dus vind het wel goed zo, denk dat ze er snel weer af gaan, want et stuurt ook voor geen meter zo. :roll:

Anywho, de foto's:

Afbeelding

Jaja veel schever wordt het niet he. :-k ](*,)
Afbeelding

De bike heet nu officieel Soixante Neuf :lol:
Afbeelding

Heb iets van 10 cijfers erop, had stickers over. :wink:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door marijnoo op za 24 jun 2006, 12:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

JA, wel leuk enzo, maar waarom heb je verschillende nummers? :P
is opzich wel grappig maar raar :D
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
marijnoo

Bericht door marijnoo »

Justin schreef:JA, wel leuk enzo, maar waarom heb je verschillende nummers? :P
is opzich wel grappig maar raar :D
Kreeg er 1 loos velletje bij, met de getallen 1 tot 9 en die zitten er allemaal op. Behalve de 7, die zit op de container (is het huisnummer, wel zo makkelijk te herkennen dan ;) ). En de 3 zit op mijn fiets, want die is al 3 x gejat, maar altijd teruggevonden (soms kapot). :mrgreen:
Plaats reactie