Ik had t ook eerst als je m met t achterwiel omhoog stationair liet lopen ging t achterwiel als een dolle en stationair zonder gewicht er op reed hij weg..
koop ff zon race koppeling van 45 euro wat ik je al zei.. die kan je instellen op hoeveel toeren je wil aangrijpen.. en die schoentjes zijn ook nog eens van hogere kwaliteit..
ToMMoH schreef:hallo,
sinds kort heb ik het probleem dat als ie stationair staat, hij gaat rijde.
Niet hard want je kan hem gewoon tegen houden, maar ik vind dit raar want ik had het nooit..
en me gashendel gaat opeens zwaarder.
weet iemand wat dit is?
Grtz Tom
Het zou het proberen waard zijn je carb mischien eens af te stellen? Heb je soms geen boekje erbij gekregen? Normaal word je aangeraden om dit eerst te lezen en dan pas te gaan rijden... kruipolie doet wonderen wat betreft je handvat (in de gaskabel dan he)
mijn probleem is juist dat ik hem niet stationair kan krijgen..als ik hem helemaal aandraai de stationair schroef dan valt ie ook uit als ik hem start maar voorderest als ik rij (dmv gas geven tijdens starten) doet hij het prima me bike
koop ff zon race koppeling van 45 euro wat ik je al zei.. die kan je instellen op hoeveel toeren je wil aangrijpen.. en die schoentjes zijn ook nog eens van hogere kwaliteit..
Waar kost ie dan 45, welke winkel, want dat is wel goedkoop!
tijdens stationair lopen?dan zou je de stationair schroef moeten proberen..tijdens het rijden teveel benzine?kijk dan ff naar de afstelling van je gasnaald
als je de stationair schroef rechts om draait (dus aandraaien) dan wordt je mengsel rijker..als je linksom draait wordt het mengsel armer wat jij in jou geval moet doen..