Rolletjes politiesticker
Close-up zonder licht (reflectie)
Close-up mét licht (reflectie).
Dit is dus the real deal
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Als je hem enkel voor de show gebruikt, op autoshows, zullen ze hem niet afnemen. Het is immers verboden erop te rijden op de openbare weg, niet om er 1 neer te zetten voor de show (zonder benzine erinPrelude schreef:Leuk antwoord! Maar ik ga er toch de openbare weg niet mee op, ik heb de bike gekocht voor bij automeetings, zodat ik 'm ernaast kan zetten. En wat is er nu leuker dan een politiebike? Ik bedoel, het gaat reacties uitlokken! En dat lijkt me leuk. Het vervelende is wel dat als een agent vervelend wil zijn, hij het ding ik beslag kan nemen. Dat zou ik dan wel een lage actie vinden, zolang ik er niets verkeerds mee doe toch?
Zou je voor mij eens willen vragen wat er over het algemeen wordt gedaan met dit soort projecten? Of er iets bekend is over een soortgelijk verhaal? Want ik heb al op internet gezocht, er was een man die een "stop, politie" bordje in zijn auto had, terwijl hij zelf niet van de politie was, en mensen ook echt aansprak op hun verkeerde rijgedrag. Ondanks dat de man goed werk verrichte, heeft hij wel een proces verbaal gehad.
Misschien dat ik zelf eens langs het bureau moet lopen, maar denk dat ze meteen alles van me willen weten op dat moment