Oow bedankt
wat bedoel je met opnieuw afstellen
me moeder vroeg : waar die minibikebanen zijn
je zij eerder dat er genoeg minibikebanen in de buurt van mij zijn
Tjaaa.., hoe kan je uitleggen van afstellen is...
Dat je de motor weer op nieuw afsteld, net zoals bij een pc, als je hem een tijdje niet meer heb gebruikt, moet je hem weer even opnieuw instellen..
Maar zo te zien heb jij volgensmij nog niet zoveel verstand van motortjes, misschien is zoon goedkope chinees als eerst, en soms even rijden op de kartbaan, en kijken of je het überhaupt wel leuk vindt, en dan een beetje ermee sleutelen, omdat als je meteen die puch bike koopt voor 200, en je vindt het ineens niet leuk.., dan ben je ook de pineut:P , en dan kan je overstappen naar de betere bike's ( dat zou ik doen teminste)
En voor die kartbanen moet je even mij posten hiervoor bekijken
Die eerste is een hele mooi sendai tai chi, (Een van de beste chinees), maar daar is al 100 euro op geboden, en dat is een beetje veel
Die 2e is De slechtste:, daar zit een gewone Bosmaaier motor op, die meestal ook op de benzinesteps zitten,
de 3e is een normale chinees, alleen moet een nieuwe trekstarter op, nieuw te halen voor ongeveer 15 euro.
Nee, 1 van de beste chinezen, Je hebt ook Blata b1 replica's, Elite 13/14 wrs Replica's, Maar met sendai is niets mis mee, maar hangt ook af wat voor blokje eronderhangt.
Nieuw stonden ze 6 jaar geleden nog voor 300 euro, maar dat is het echt niet waard, Ze staat bij de meeste shops nog wel online, maar dan zijn ze Uitverkocht, En dat blijft voor eeuwig zo.