Weer lekker gereden af en toe sinds de laatste post, ging prima.
Ook een kleine endurance van 14 km ongeveer, hij werd wel warm, maar bleef het doen. Uiteraard hebben we wel 2x gestopt em alles even af te laten koelen.
Helaas had ik de laatste keer minder geluk; ik hoorde opeens een klap tijdens het rijden...bleek dat mn ketting er weer af lag (zou zweren dat ik hem goed had gesteld

) en die had de schroeven van het tandwiel onthoofd.

De ketting was nog heel, wat me mee viel, die dunne zijn sterker dan ik dacht.

Alleen wel krom, dus het is nog maar afwachten of hij erop blijft zitten, heb het nu heel strak gespannen om weer in vorm te krijgen, maar geef het weinig kans.
Tevens is het afwachten of het tandwiel blijft zitten, 2 van de 3 schroeven steken nog ietsje uit en 1 is wat dieper naar binnen geknapt.
Ik laat alles nog even staan om hopelijk recht te trekken en dan even testen, maar waarschijnlijk zit ik aan een nieuwe ketting, dan zal ik ook meteen iets aan het tandwiel doen.
Overigens ook maar eens de koppeling gechecked, die zag er nog prima uit, cilinder ook even proberen te checken, door het gat van de bougie. Kon het echter niet goed zien, maar volgens mij zit dat ook nog goed.
Maar heb ook nog maar 8 liter opgereden natuurlijk.

De 20 liter moet wel te halen zijn denk ik.